פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, לא מקצועי ויחסי אנוש על הפנים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 08/06 הזמנתי שירות להתקנת כיריים. קבעתי בין 12-17. יום לפני התקשרו להקדים בין 08-13, הסכמתי בתנאי שיגיעו כמה שיותר מוקדם. המוקדנית אמרה לי שהכל רישום, הוא מתחיל מהאיזור שלי וכו'.... הזמן עובר עובר עובר, אני ממתינה להם מ 08:00 והטכנאי התקשר רק בשעה 12:30 שהוא אצלי עוד 30 דק.. הגיע אחרי כמעט שעה וחצי!!!! בזבוז של יום עבודה.... ולבסוף לא מצליח לחבר כי יש צפצוף והא לא עולה על התקלה ! הזמין לי שירות חדש להיום 13/06 בין 08-13 כאשר ציינתי להם שאין לי אפשרות להגיע לפני 10:30 (אני עוד לא גרה בבית הזה ולא גרה באיזור).... כמובן התקשר אליי ב 09:00 שהוא בדרך אליי!!!!!!!!!!!! הסברתי לו, הוא פנה לשירות לקוחות, התקשרו אליי להגיד לי שזה מה יש ואם אני לא יכולה לבוא תוך חצי שעה אז מבטלים את השירות.... מיותר לציין שהגברת ספיר דיברה אליי בטון מתנסה והכי לא מקצועי למי שאמורה לתת שירות, התקשרה לטכנאי ביטלה לא את השירות וניתקה לי!
בגלל התקלה שהייתה בביקור הראשון ביקשתי מהחשמלאי שעשה לנו את השקע לבוא לבדוק שהשקע שלו בסדר. בא בדק הכל טוב... בדק גם את התקע שלהם ו.... הם פשוט חיברו הפוך ( + ל - ו- - ל +).... מתקין מקצועי היה אמור לעלות על זה בשטח ולסיים את העבודה אבל לא למה שיהיה פשוט.... מבזבזים לי יום שלם, מבטלים לי את השירות השני כי אני לא מגיעה מספיק מהר ומשאירים אותי עוד יומיים בלי כיריים כי השירות שלהם על הפנים........וכי תכנאי לא עולה על זה שהוא מחבר שקע הפוך!!!!!!!!!!!!!!!! ונקווה שעוד יומיים בכלל יסיימו אצלי וזה גם לא בטוח! כמה קשה אמור להיות לחבר כיריים לשקע??????????????
וגם אם כבר מדברים על הטווח שעות שלהם: מעל 4 שעות חייבים לתת התראה של שעה ולא של חצי שעה אם זכור לי נכון מבחינת החוק...
כספי סוג הנזק :
לשלוח טכנאי מקצוי פתרון נדרש :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה