פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת, ניסיון להרויח כסף במקום לתקן את הטלויזיה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שנה לאחר שקנינו את טלויזיית SAMSUNG LCD 27 אינץ' היא התקלקלה. טכנאי בא ולקח אותה ומסר שהתיקון יקח עד 3 ימים.
לאחר 3 ימים התקשרנו בשעה10:00 אך מסרו לנו שעלינו להתקשר ב10:30 , התקשרנו שוב ואז מסרו לנו, שחסר להם החלק במלאי ולכן הם ממליצים שנשדרג לטלויזיה חדשה 32 אינץ. הסכום הנוסף: 1400 ש"ח. כשמסרתי שהם הגזימו. הרי הטלויזיה שלי 27 אינץ ולא ייתכן שאצטרך להוסיף כל כך הרבה. נאמר לי שכך זה. כמו כן ביקשתי לדעת , מדוע חיכו שאנחנו נתקשר ? ואז המזכירה, מרלין שיקרה ואמרה שהם התקרו אלינו . לאור המצב וחוסר האמינות, ביקשתי לקבל את הטלויזיה החליפית עוד היום. על כך נעניתי שכנראה שלא כך יקרה. בנוסף כשביקשתי לדעת מתי בערך אקבל את הטלויזיה שלי, לא קיבלתי לכך תשובה.
נסיון לגזול כסף נוסף סוג הנזק :

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה