פרטי התלונה

תלונות שירותי רטפון

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור דגם רוזייר מס' תעודת אחריות 528520 נושא התלונה:
סתיו עמי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 1 א.ת הצפוני לוד כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי תנור חדש בתאריך 01/01/2009 ממחסני חשמל בסכום של 1990 ש"ח
מדגם ROSIERES כעבור מס' ימים התנור החל לעשות בעיות ,מנורה פנימית נשרפה בהפעלה השנייה,והתנור היה שורף הכל בורקסים,עוגות,וכו',ודבר נוסף ריח שרוף שלא ניגמר למרות שהיה רשום בחוברת הפעלה, שריח זה הוא נורמלי וצריך להפעיל למשך כשעה על מנת שהריח יעלם,אך הריח לא נעלם.התקשרתי לשרות רטפון והם שלחו לי טכנאי ,ובזמן שהטכנאי רצה להחליף נורה התפוצץ לו בית הנורה והיה קצר,אז הוא אמר לי שצריך לקחת את התנור למעבדה וכך היה,חיכיתי בערך שבוע והתנור הגיע אך במצב זוועתי כיתמי שמן מדבקות שיצאו, וקילוף בצבע .ואשתי ואני בטוחים במאה אחוז שהתנור הוחלף ביד שניה.ודרך אגב התנור עדיין שורף בורקסים ולא אופה אחיד.אני מבקש את העזרה שלכם שיחליפו לי את התנור לחדש .הייתי צריך לצאת פעמיים באמצע העבודה מתל אביב בשביל שיקחו את התנור ופעם נוספת שיחזירו לי.

שירותי רטפון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה