פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון חוזר בסנדלים חדשים ושירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 15.5.17 קניתי בסניף עמנואל ברחוב שינקין 2 זוגות סנדלים של חברת ASH. העלות של הסנדלים היתה 1100 שח לאחד ו-900 שח לשני. כבר ביום 28.5 הסנדל השמאלי מהזוג שלה 1100 שח נקרע אחרי שבסהכ נעלתי אותו בפעם השניה!!!. דיברתי עם סניף רמת אביב. הם אמרו לי להביא אליהם לסניף. מסרתי להם את הסנדלים לסניף רמת אביב ביום 1.6.. (אחרי שעלעלו אותי לרדת ולעלות בטענה שלא קניתי בנעלי עמנואל אלא בנעלי ASH למטה ועל אף שהיתה בידי החשבונית שנקנה בסניף של עמנואל בשינקין). ביקשתי שהיות שהסנדלים נקרעו שבועיים אחרי שנרכשו ואחרי בסהכ שנהנתי מהם פעם אחת - לקבל סנדלים חדשות או זיכוי אבל בסניף אמרו שישלחו לשירות לקוחות ויבדקו מה לעשות. לאחר מספר ימים התקשרו אלי שאבוא לקחת את הסנדלים שתוקנו ע"י סנדלר של החברה. לאחר ויכוח הסכמתי לקבל את התיקון כי רציתי להנות מהסנדלים וגם קיוויתי שזה חד פעמי. לצערי הרב בדיוק לאחר כשבוע הנעל נקרעה שוב. בדיוק באותו מקום של התיקון!! מסרתי אותה לסניף ברמת אביב שוב בתאריך 26.6.. אף אחד לא דיבר איתי ולא חזר אלי על אף שהשארתי 3 תלונות באתר שלהם!! שאני מבקשת שידברו איתי וזה לא קרה. בעלי דיבר פעמיים עם מנהל החנות בקניון בשם ליאור שהבטיח שיעשה את המירב אבל אחכ סירב לדבר איתו (???) ובעלי שוחח עם שירות הלקוחות עם מישהי בשם ללי שטענה שזה "רק בעיה של הגומי" ושנבוא לקחת את הנעל שחזרה מתיקון חוזר באותו מקום. יצא שהנעל כבר היתה יותר זמן בשירות של עמנואל מאשר אצלי בבית. השירות לקוחות שלהם לקוי וממש חבל כי אני לקוחה קבועה של הרבה שנים ושל רכישות רבות וכנראה לא אגיע לשם יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל החזר מלא או זיכוי פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
ללי- מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,

כפי שנמסר ללקוחה ולבעלה, בשני הפעמים בהן התלוננה על תקלה, הקרע שנוצר אינו ברצועה או בחלק מבני של הנעל, מדובר בפיסת גומייה אשר אמורה לתת גמישות לרצועה. לא היו לנו בעיות עם הדגם הזה, ככל הנראה ללקוחה נדרש יותר מרחב, לכן הוחלף והתווסף מעט גומי חדש. הנעל נאספה ע"י בעלה רונן, אשר טוען שאינו מוכן לקבל את התיקון, רק מתוף עיקרון.
תגובה:
אנו מציעים שהלקוחה תנסה ליהנות מהנעל כפי שהיא כרגע במצב שרכשה, אין אנו מחליפים מזכים לאלתר כאשר לקוחה אינה מעוניינת בנעל, אלא כאשר קיים פגם, או לחילופין לא ניתן להשיבם למצבן המקורי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה