פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפכף מסוג MX4 -רצועה שנפתחה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף חיפה.גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.6 רכשתי כפכף מנעלי עמנואל בשווי 700 ש"ח (לאחר הנחת סוף עונה) יום למחרת נפתחה הרצועה השמאלית, ציינתי בפני מנהלת החנות כי אינני מעונינת בתיקון כיוון שהנעל נרכשה רק אתמול, הפנייה הופנתה לשירות לקוחות כעבור 10 ימים מיום שמסרתי את הכפכף לחנות התקשרו והודיעו לי שהנעל חזרה מתיקון,סירבתי לקבלה וביקשתי לפנות לשירות לקוחות, רק שאותה גברת בשם הלית בדיוק התחתנה מה שאילץ אותי להמתין מס ימים נוספים, למרות שהשארתי מספר טלפון היא לא טרחה לחזור אליי, אלא אני זו שיזמתי את השיחה בה היא ניסתה לנפנף אותי בטענה שאין מה לעשות, ביקשתי לדבר עם ממונה אך נתקלתי בסירוב שהמנכלית לא מדברת עם לקוחות(לחיות מהם ולהרוויח בזכותם זה בסדר,אך לדבר אם יש בעיה...) שלחתי פקס וכעבור יומיים קיבלתי את אותה תשובה, אני מצטערת בשביל חברה שמתיחסת לעצמה כמותג יקר(מחירי הנעליים אומנם יקרים, אך השירות נמוך מאוד!!)אני לא מצפה לתשובה מגברת הלית שאין לה לא את הסמכות ולא את האומץ לתת פתרון הולם, רק מעונינת להזהיר כמה שיותר אנשים לבל יתקרבו לחברה זו ה ם ל א שווים את ה כ ס ף !!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה