פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים לא תקינות< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
הבוקר לפני כחצי שעה, קניתי שני זוגות כפכפים בחנות נעלי 'עמנואל' בקניון מלחה ירושלים. את הנעלים הזמנתי מראש בהתאם לצבע וצורה שראיתי בחנות כמה ימים קודם.
את אחד הזוגות נעלתי ויצאתי את החנות בתחום אותה קומה של החנות בקניון. מסלול מרוצף כמו בחנות עצמה. לאחר מספר דקות, הבחנתי שהנעל נוטה פנימה, לא יציבה ואני 'נופלת' ממנה. חזרתי אל החנות [דקות ספורות אחרי הקניה] ואמרתי שהנעל לא מתאימה לי ואני רוצה לבטל את הקניה. שילמתי בכרטיס אשראי, אך לפני מספר דקות. המוכרת מיד אמרה שמאחר ויצאתי את החנות ונעלתי אותם אין אפשרות לקבל חזרה.
הסברתי שלא הייתה לי כל אפשרות, תוך כדי מדידת הנעלים בחנות להבחין בפגם הזה. עובדה היא שבכפכף השני אין בעיה כזו. הייתי חייבת מסלול הליכה של מספר דקות על מנת להבחין שאני נופלת מהנעל. ניקינו יחד את הנעל עם מגבון לח והיא אמרה לי , "קחי משהו אחר" אמרתי שאין נעל בחנות שמתאימה לי כרגע ואני מבקשת לבטל את הקניה. היא סרבה, ויותר מזה, מיד חזרה בה. אחרי שדיברה עם שרות לקוחות של החברה ואמרה שעכשיו היא בכלל לא מקבלת את הנעלים חזרה. לא זיכוי ולא כלום.
הנעליים בפרוש אינן תקינות. הבסיס שעליו מונחת הרגל, קטן ולכן כף הרגל לא מצליחה לעמוד על כל הבסיס והיא נוטה פנימה. בכלל לא יציב.
הרי לא ביקשתי להחזיר את הנעל בגלל הצורה או הצבע. הבעיה היא ביציבות. הנעל לא בנויה טוב בכלל. והרי הקניה נעשתה אך לפני מספר דקות.
אגב, לאחר שניקינו את סולית הנעל, לא ניתן לראות אפילו בפגם כלשהו, בניגוד מוחלט להצהרת המוכרת. [הנעלים אצלי] יצאתי את החנות ומיד דיברתי עם שרות הלקוחות והתשובה שלהם הייתה שאין כל אפשרות להחזיר וזאת לאחר השיחה עם מנהלת החנות ובצורה חד צדדית . היא לא ביקשה אפילו להקשיב לי או לראות את הנעליים. היא קיבלה את החלטתה של בעלת החנות בלבד, כאילו ואני כלל לא צד בעניין.
אני מקווה שהתערבותכם תעזור. תודה רבה.
ר.א. ירושלים.
מס' הטלפון שנרשם לעיל, 03-6993835 הוא הפקס של החברה.
מס' הטלפון בחנות הוא 02-6783064
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת לבטל את הקניה או לקבל זיכוי אם אין ברירה אחרת. פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
גלית גודובניק, מנהלת ש שם ותפקיד:
ראשית, יש לציין כי הלקוחה חזרה לחנותנו בירושלים כשעה לאחר הרכישה, כשהיא נועלת את הנעליים ולא לאחר חמש דקות, כפי שהיא טוענת. אין כל פגם בנעל שנקנתה ומדובר בעניין של נוחות בלבד, אשר לגביו, על פי המועצה לצרכנות, היה על הלקוחה להחליט במעמד הקניה. לחילופין, יכלה הלקוחה להחזיר את הנעל תמורת זיכוי או החלפה באם לא היה נעשה בה שימוש. לפי חוות דעתה המקצועית של מנהלת החנות, הנעל הייתה נעולה ועל כן לא ניתן היה לקבלה בחזרה. תגובה:
אין פתרון נוסף. אין באפשרותנו להחליף נעל או לזכות תמורתה מרגע שננעלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה