פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון סירקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי מהחנות נעליים בסכום של 300 ש"ח. המוכרת הציגה את הנעל כנעל איכותית שנמכרה ב 1000 ש"ח.
לאחר 3 ימים שתי הנעליים התפרקו ( הגפה נפרדה מהסוליה). חזרתי לחנות וביקשתי לקבל את כספי בחזרה.
קיבלתי תשובה שהנעל תשלח לשירות לקוחות של החברה ולאחר מכן אקבל תשובה.
לאחר טלפונים חוזרים שלי התברר כי הנעל לא נשלחה מעולם לשירות לקוחות . מנהל החנות דודי שלח את הנעל לסנדלר תיקן אותה והציע לי לקחת את הנעל ולקבל זיכוי של 100 ש"ח לקנייה חוזרת בחנות.
אנני מעוניינת לקנות שוב בחנות זו ואני מבקשת את כספי חזרה. בכוונתי לפנות לתביעות קטנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה