|
|
|
|
|
|
נעליים פגומות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון סירקין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי מהחנות נעליים בסכום של 300 ש"ח. המוכרת הציגה את הנעל כנעל איכותית שנמכרה ב 1000 ש"ח.
לאחר 3 ימים שתי הנעליים התפרקו ( הגפה נפרדה מהסוליה). חזרתי לחנות וביקשתי לקבל את כספי בחזרה.
קיבלתי תשובה שהנעל תשלח לשירות לקוחות של החברה ולאחר מכן אקבל תשובה.
לאחר טלפונים חוזרים שלי התברר כי הנעל לא נשלחה מעולם לשירות לקוחות . מנהל החנות דודי שלח את הנעל לסנדלר תיקן אותה והציע לי לקחת את הנעל ולקבל זיכוי של 100 ש"ח לקנייה חוזרת בחנות.
אנני מעוניינת לקנות שוב בחנות זו ואני מבקשת את כספי חזרה. בכוונתי לפנות לתביעות קטנות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נעלי עמנואל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|