פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק של המעצבת אומה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון סרקין פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
גיליתי להפתעתי כי התיק פגום, חסרה לו טבעת שאמורה היתה להיות כמו 3 הטבעות הקיימות וזה בעצם מה ששומר על התיק מלהיקרע.
כמו גם הרצועה של הכתף מתחילה להיפרם.
ביום חמיש האחרון ניגשתי לחנות, הצגתי את הבעיה, קיבלתי טופס לתיקון,והתיק נימסר במקום. לאחר שעתיים התקשרה המוכרת -אורלי ואמרה שהגב' קרן-המנהלת מסכימה שאקח כל תיק/מוצר אחר שווה ערך. ביום שישי כשהטרחתי את עצמי עם 2 ילדי הקטנים כל הדרך מתל מונד- היתה מוכרת אחרת שלא הבינה על מה אני מדבר! היא התקשרה לקרן ואמרה לי שיום ראשון קרן תיצור עמי קשר, לא דובים ולא יער,
בזבוז זמן,עוגמת נפש,השפלה בחנות סוג הנזק :
ביטול העיסקה מבחינה כספית, זיכוי בסכום הקניה=239 ש"ח פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה