פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפכפ פגום נושא התלונה:
ארגמן סילבי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת אביב ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 15 יוני רכשתי ב 500 שח כפכפ. לאחר כשבוע חזרתי לחנות משום שהכפכפים התרחבו מאוד ויצא מהם בחלק הפנימי של הרצועה חוט ברזל שפצע אותי.
לאחר שבועים קבלתי את הכפכפ חזרה, החוט נמשך ועשה חור לא גדול בעור הפנימי
תשובתם שהמוצר לא היה פגום אבל תוקן עי סנדלר מומחה ?? והתעלמות מוחלטת מכך שהרצועה התרחבה מאוד תוך זמן קצר - לא יכולתי לנעול אותו בגלל חוט הברזל
התעלמות מוחלטת מהחור שנוצר בחלק הפנימי של הרצועה . סרוב להחליף או לקבל זיכוי - שלא לדבר על החזר כספי. מותג כמו עמנואל אמור להיות אחראי למוצרים שלו
כספי סוג הנזק :
זיכוי או החזר כספי פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה