פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכנס ג'ינס פגום ב-632 ש"ח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שנקין 43, ת"א כתובת:
שנקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע דצמבר רכשתי בסניף הנ"ל גי'נס מתוצרת איטליה במחיר מבצע של 632 ש"ח. בפעם השלישית שלבשתי אותו הבחנתי שהג'ינס קרוע באזור הישבן. בדקתי את הג'ינס וראיתי שהבד שנתפר באזור הישיבה הוא דק במיוחד וכי הוא מתחיל להיקרע במקום נוסף. ב-13/1 פניתי לסניף וביקשתי לקבל גינס חדש. נאמר לי שזה יועבר לשירות לקוחות. במשך מס' שבועות "רדפתי" אחרי המוכרת ומנהלת החנות שבאמת ניסתה לעזור, אבל מנועה מלעשות משהו לפי הנחיית ההנהלה וכעבור 3-4 שבועות הודיעה לי שהג'ינס תוקן. ביקשתי שתבדוק שהג'ינס מתחיל להיקרע במקום נוסף והיא אכן אישרה את טענתי ונתנה לי פקס של שירות לקוחות. פניתי בפקס להלית משירות לקוחות והיא חזרה אלי בטלפון. הסברתי לה שהגינס דק מדי באזור הישבן ולכן החוטים נקרעים, היצעתי שתחזיר אותו למפעל שתפר אותו, ביקשתי שתנסה למצוא פיתרון ששני הצדדים יהיו מרוצים ממנו, אבל היא סיכמה הכל במשפט אחד: החלטת הנהלה היא לתקן את הג'ינס. אמרתי לה שהג'ינס קרוע במקום נוסף ושאף מנהלת החנות הבחינה בכך והיא טענה שאני משקרת... בקיצור חודשיים וחצי כספי נמצא אצלם והג'ינס נמצא בחנות, מתוקן בצד אחד, קרוע בצד שני ואת אף אחד זה לא מעניין שם. למעלה מ-10 שנים אני "חברת מועדון", מעולם לא התלוננתי או החזרתי פריט שקניתי ובפעם הראשונה שיוצא שנפל לידי פריט פגום אני מקבלת יחס מזלזל ומשפיל.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי או ג'ינס חדש פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה