פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים ב 1450 ש"ח שנקרעו לאחר שבועיים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שינקין 43 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ב30.10 רכשתי בעמנואל, סניף שינקין מגפיים מדגם W5BM15 בסכום של 1300 ש"ח (מחירם הנקוב: 1450 ש"ח אולם קיבלתי 10% הנחה בתור לקוחה מועדפת).
ב18.11.05 , פחות משלושה שבועות לאחר רכישתם, גיליתי כי כל הרקמה בחלק הפנימי התחתון של המגפיים מתפוררת. ב 21.10.05 פניתי לחנות והצגתי בפני המוכרת את המגפיים הפגומות, ביקשתי לקבל זוג אחר תחת הזוג הפגום.
ביום 24.11.05 הודיעה לי איילת, מנהלת חנות שינקין, כי התקבלה תשובה משירות לקוחות לפיה הפגם במגפיים נובע משימוש לא נכון קרי משפשוף של המגפיים זו בזו בזמן ההליכה.
מדובר בטענה מגוכחת!! המוצר שנרכש על ידי הוא מוצר פגום. לא ניתן לגרום להתפוררות הרקמה משפשוף האחד בשני ובוודאי שלא ניתן בכלל ללכת כאשר הן משתפשפים האחד בשני.
בכל אופן לא יעלה על הדעת שמגפיים שנרכשו בסכום אסטרונומי של 1450 ש"ח ואשר הציפיה מהן שיהיו איכותיים וישרתו אותי לאורך זמן, יחלו להתפורר לאחר שלושה שבועות בלבד של שימוש (אשר גם בשלושה שבועות אלו לא שימשו אותי יותר מ5-6 פעמים). שנית, לא ברור לי כיצד לאחר הסתכלות במגפיים נוטלת לעצמה נועה בנבנישתי- עמנואל, בעלת החברה, את הזכות לקבוע באופן חד משמעי כי מדובר בשימוש פגום (וכן, נאמר לי בשיחת טלפון עם שירות לקוחות שבאופן זה בדיוק התקבלה ההחלטה השערורייתית) ואפילו לאחר ששלחתי לה מכתב אישי המערער על ההחלטה, היא לא טרחה לחזור ולשוחח עימי ולעדכן אותי על החלטתה אלא שלחה אליי את איילת, מנהלת החנות לדבר בשמה(ולהזכירכם - אני לקוחה מועדפת שלהם אשר רוכשת באופן קבוע לפחות 2 זוגות נעליים בכל עונה וגם המגף הזה הוא השני שרכשתי העונה).
בקיצור- בעמנואל יודעים להיות מאוד נדיבים ושירותיים אלינו הלקוחות לפני הקנייה.. אבל מרגע ששילמתם, תקוו שלא תהינה בעיות עם הנעליים כי ממש אין עם מי לדבר!!!
** למען ההגינות ברצוני לציין כי כל טענותיי מופנות אל מנהלת עמנואל, הגב' בנבנישתי על יחסה המחפיר. כלפי איילת, מנהלת חנות שינקין, יש לי רק שבחים - על הטיפול המסור ותשומת הלב.
כספי סוג הנזק :
החלפת המגפיים בזוג חדש פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
הלית דדוש, מנהלת שירות שם ותפקיד:
בתאריך 21.11.05 הועברה נעל מדגם W5DM15 לבדיקה במחלקת שירות לקוחות עמנואל. תגובתנו בתאריך 24.11.05 : בבדיקה נמצא, כי בעת השימוש, הלקוחה משפשפת את הנעלים זו בזו וגורמת לחיכוך סיסטמטי של הרקמה, בצד הפנימי של הנעל. הדבר נובע מצורת ההליכה של הלקוחה ואינו קשור לעיצוב הנעל. החיכוך גורם להרס של הריקמה. מכיוון שבנעל לא נמצא כל פגם לא ניתן לזכות את הלקוחה. לפנים משורת הדין, הוענקה ללקוחה הנחה מיוחדת של 10% בקנייתה הבאה בנוסף להנחת כרטיס מועדון הלקוח שברשותה.
הלקוחה לא קיבלה את הצעתנו.
תגובה:
הצעתנו עומדת בעינה. הנחה מיוחדת של 10% בקנייתה הבאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה