פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'ינס פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ קניתי ג'ינס של חברת J brand שעלה לי 1000 ש"ח בחנות ASH
חברה של נעלי עמנואל
לאחר פעמים של שימוש הכנסתי אותו לכביסה על פי ההוראות שהיו כתובות על הג'ינס
ללא סחיטה ועל 0 מעלות.. כשהוצאתי את הג'ינס כדי לתלות אותו ראיתי שהוא נקרע לחלוטין והוא מלא בחורים ורכבות
הגעתי לחנות שקניתי אותו בקניון רמת אביב לאחר שבועיים מאז שקניתי אותו.
שם נאמר לי שישלחו את זה לשירות לקוחות ויתקשרו אליי.. כעבור שבוע וחצי התקשרו מהחנות, הגעתי ונתנו לי תשובה שאין מה לעשות והם תיקנו לי את זה בצורה מחפירה כך שאי אפשר ללכת עם הג'ינס הזה.לא הסכמתי לקחת את הג'ינס הזה וביקשתי זיכוי או ג'ינס אחר הם אמרו לי שיודיעו לי מאז לא התקשרו, לפני שבוע הלכתי שוב לחנות ושאלתי מה עם הג'ינס אמרו לי ששכחו להודיע לי ששרות הלקוחות אמר שאין מה לעשות וזו בעיה שלי. התקשרתי לשרות הלקוחות דיברה איתי בחורה בשם נטלי, הסברתי לה על המקרה בצורה מנומסת היא ענתה לי באופן נורא דיברה אליי באופן מבייש והודיע לי שזו בעיה שלי ואין מה לעשות! לאחר שניתקה אמא שלי התקשרה לשרות הלקוחות גם היא לקוחה של שנים בעמנואל כמוני וכמו כל המשפחה שלי וביקשה את מנהלת שירות הלקוחות. גם היא דיברה באופן נוראי ואמרה שזו בעיה שלנו וזה לא מעניין אותה גם לא איך שנטלי דיברה אליי.כשביקשנו לדבר עם מי שמעליה היא אמרה שמעליה זו הבעלים נעה בנבנישתי והיא אינה מדברת עם לקוחות!
כרגע הג'ינס עדיין בחנות מלא בתפרים שחורים גסים ( הג'ינס כחול ), אני לא הסכמתי לקחת אותו! חשוב לציין שזה ממש לא הג'ינס הראשון שקניתי בעמנואל ואני יודעת איך לכבס ג'ינסים של אותה החברה!
עוגמת נפש ! סוג הנזק :
זיכוי או ג'ינס חדש! פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה