שיקרו לי ! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון רמת אביב |
כתובת: |
קניון רמת אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בעלי נכנס לחנות המדוברת ורצה לרכוש לי מתנה מגפיים. לא היתה את המידה הדרושה אזי המוכרת אמרה לו שהיא מזמינה לו מסניף אחר . הוא לא רוצה משום שלא רצה לבוא הביתה בידיים ריקות. המוכרת אמרה לו לקחת את הזוג הלא מתאים ושמחר יגיע ויחליפו לו למידה הדרושה.
למחרת, הגענו, אבל לצערי היא אמרה שהיתה טעות במלאי ואין מידה! אמרה שהיא יכולה לתת לי זיכוי, אבל, אני רציתי את כספי בחזרה. הלא הובטח לי את המגף הספציפי שבחרתי!!!! התקשרתי למשרדי ההנהלה ושם ענו לי בצורה כל כך מזלזלת שאין מה לעשות, בעיה שלך!!!!אני כלוקוחה קבועה[לשעבר] הרגשתי מרומה, פגועה ונותרתי עם נעליים שגדולות מהמידה שלי בשתי מידות.
אני חושבת שחבל שהם מזלזלים כך בלקוחות!!שילמתי במיטב כספי וזאת רק משום שהובטח לי שיש את המידה הדרושה!!!!
הייתי רוצה שעוד אנשים ישמעו על היחס והזלזול שיש לחברה יוקרתית כמו עמנואל .
|
|
|
|
|