פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סנדל פגום שהוחזר לאחר שבוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי סנדל ב-12/8/2011 ברשת עמנואל בסניף רמת אביב.
לאחר שנעלתי את הסנדל פעם אחת,הסוליה נפתחה בשני הצדדים והרפידה בתוך הסנדל גם.
התקשרתי לסניף ב-15/8/2011 ואמרו לי להגיע עם הסנדל לאחד הסניפים.
ב-19/8/2011 ניגשתי לסניף בקניון G בכפר סבא ואמרו לי שהם שולחים את הסנדל להנהלה לתיקון.
הסברתי שאיני מעוניינת בתיקון שאני רוצה החלפה לסנדל חדש או קבלת זיכוי לקניה אחרת.
אמרו לי שהם שולחים את הסנדל להנהלה ושאני יתקשר למספר שנתנו לי,מספר שמופיע כהנהלת הרשת אבל בעצם מספר של שירות לקוחות.
התקשרתי ודיברתי עם בחורה בשם אורלי שאמרה שהמדיניות של הרשת היא תיקון.
אמרתי לה שאני לא מוכנה לתקן מאחר שהסנדל נמצא ברשותי רק שבוע!!!
ביקשתי לדבר עם מישהו אחר מאחר ולא מקובלת עלי התשובה.
אורלי אמרה לי שהיא מנהלת השרות ושאין עם מי לדבר.
בעלי דיבר איתה יותר בתקיפות והיא נתנה לו מספר פקס להעביר להנהלה-כמובן שהפקס היה שלה.
ראיתי שהיא התקשרה אז התקשרתי בחזרה, היא שאלה מי חתום על המכתב אני או בעלי? אמרתי שאני,שאלה אותי למה כתבתי במכתב שהיא נפנפה אותי-ביקשתי וגם בעלי מספר פעמים לדבר עם מישהו אחר והיא לא אפשרה,אז איפה בדיוק טעיתי שכתבתי שהיא נפנפה אותי.
היא אמרה שההנהלה החליטה לתקן את הסנדל.
שאלה אותי אם אני רוצה לתקן,אמרתי לה שלא אז היא אמרה טוב ביי וניתקה!!!
לא שאלה אותי לאן להחזיר את הסנדל אם בכלל.
איך חברה שנחשבת כחברה שמכבדת את עצמה לא מכבדת את הלקוחות שלה.
לא יכול להיות שסנדל שננעל פעם אחת בלבד והוחזר אחרי שבוע ולא מוכנים להחליף אותו.
אכזבה אכזבה אכזבה
רשת שנחשבת יוקרתית,באמת???
מצפה שלפחות יחליפו לי את הסנדל לחדש,אני חושבת שזה המינימום שניתן לעשות,לא חושבת שהבקשה שלי מוגזמת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
רחלי, מנהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
בתאריך 12/8/11 רכשה הגב' ברנס מרשת עמנואל זוג נעליים מדגם DV06 בתאריך 23/8/11 נשלחו הנעליים לבדיקה אל מחלקת שירות הלקוחות של הרשת.
בבדיקה נמצא כי בנעליים אין כל פגם מובנה. כמו כן, בבדיקה נמצא כי סוליית הנעליים נפתחה כתוצאה משימוש.
ללקוחה הוסבר כי חברת עמנואל פועלת ע"פ המועצה לצרכנות וכשיש מוצר שהוא בר תיקון חברת עמנואל פועלת לתקנו ללא עלות מצד הלקוח על אף שמדובר בתקלה כתוצאה משימוש.
בשיחתי השנייה עם הגברת ברנס נמסר לה כי בבדיקה שנערכה גם על ידי מנכל"ית הרשת הוחלט כי על אף שהסוליות נפתחו כתוצאה משימוש הלקוחה, חברת עמנואל תדאג לתיקון הנעליים על חשבונה, הלקוחה סרבה לתיקון.

לאור האמור לעיל, חברת עמנואל איננה רואה מקום להעניק ללקוחה החלפה בנעליים אחרות ו/או זיכוי במיוחד לאור העובדה כי נעשה בנעליים שימוש לאור העובדה כי לא נמצא בהם כל פגם ולדאוג לתיקון הסוליות שנפתחו כתוצאה משימוש.

התיקון יבוצע.
תגובה:
תיקון הסוליות על חשבון החברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה