פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם בעור המגפים< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פיכמן 7 ת.ד 61170 תל אביב טלפון:03-6999089/29 פקס:03-6993835 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.2005 רכשתי זוג מגפיים של חברת עמנואל בחנות החברה באשדוד
כעשרה ימים לאחר מכן החל העור במגף הימיני לקבל מעין שיפשופים ושינוי בגווון.
בתאריך 5.1.06 החזרתי את המגפים לחנות והן נשלחו לשרות לקוחות של החברה.לאחרשישה ימים קיבלתי את המגפים חזרה עם מכתב מצורף האומר כי במגפים אין פגם ורצוי לציין כי נמכרו מדגם זה עשרות זוגות ולא נתקבלה אף תלונה דומה.
פניתי אליהם חזרה בטלפון לבחורה בשם הלית והיא אמרה שתדבר עם המנכלית.
לאחר יום היא חזרה אלי בטענה שלא יחליפו את המגפיים .
כשביקשתי לדבר עם המנכלית נתקלתי בסרוב בטענה שהיא לא מדברת עם לקוחות.עלי לציין שמאז ירידת הצבע בעור המגף ממשיכה ועלותו של המגף היתה 1,492 ש"ח שלעצמו מחיר יקר מאד ובמחיר זה הייתי מצפה ליחס אחר.
תמוהה בעיני שאין מדברים עם לקוחות בדרג גבוה יותר בחברה זאת וזה לאחר שבמהלך שנים אני עושה את רכישותי אצלם.
יש לציין כי לא ביקשתי את כספי בחזרה ואף לא זיכוי אלא ביקשתי במפורש שיחליפו לי בזוג מגפיים חדש.
כספי סוג הנזק :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
הלית דדוש, מנהלת שירות שם ותפקיד:
בתאריך 5.1.06 נשלחה נעל מדגםW5R3 לבדיקה במחלקת שירות לקוחות עמנואל. בבדיקה נמצא כי אין כל פגם בנעל ועל כן בתשובתנו ללקוחה בתאריך 11.1.06 נאמר כי אנו נאלצים לסרב לבקשת הזיכוי/החלפה.
בתאריך 19.1.06 הלקוחה פנתה אלינו טלפונית פעם נוספת לאחר תגובתנו הכתובה, וביקשה כי נשקול שנית את החלטתנו, בקשתה הועברה לידיעתה של מנכל"ית החברה ותגובתה נשארה בעינה.
תגובה:
אין פתרון אחר. אנו לא מאשרים זיכוי או החלפה. בנעל אין כל פגם ולכן אין אנו רואים לנכון לשנות את תגובתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה