פרטי התלונה

תלונות נעלי עמנואל

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה מזלזלת להמשך של תלונה מס'69072 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11-11-2011 פניתי אליכם בבעיה עם רשת נעלי עמנואל מס' התלונה 69072 נענתי ע"י החברה (שרות לקוחות) ונאמר לי שהפרטים שרשמתי לא נכונים ואכן הבחנתי שטעיתי בתאריך במקום 09-11-2010 זה היה 09-12-2010 (ביג דיל)וכמו כן יכול להיות שגם בסכום טעיתי בעשרה שקלים (עבר כל כך הרבה זמן, ואין לי קבלה אבל גם אם לא טעיתי אני מוכנה לוותר על 10 שקלים מחמת הספק) בהמשך הויכוח אמרו לי שלא יחזירו לי את כספי חזרה ושאני זכאית אך ורק לזיכוי (הרי אמרתם לי את זה בפעם הקודמת עד טרם פניתי לאתר התלונות)וזאת הסיבה שפניתי אז בשביל מה חזרתם אלי עם אותם תשובות? האם הרגשתם מחוייבים בגלל האתר או מתוך נימוס? וכאשר לא הסכמתי לזיכוי ואמרתי שנראה כי זה ייגמר בתביעות קטנות אמרו לי בנימה מזלזלת שהם לא מפחדים מבתי המשפט ושאני לא אזכה. אני ממש מצטערת שנכנסתי לחנות ואשתף את חבריי בנעשה.
חוסר אימון- כספי ועוד סוג הנזק :
החזר כספי במלאו פתרון נדרש :

נעלי עמנואל שירות לקוחות

, תגובה:
רחלי לוי מנהלת שירות ל שם ותפקיד:
הפרטים בתשובתנו לתלונת הלקוחה באתר זה נכתבו לצורך הבהרה ודיוק,
במהלך כל שיחותיי עם הלקוחה לא עלתה האופצייה לתביעות קטנות מצידה.
תגובה:
תשובתנו נשארת בעינה, שובר זיכוי על מלוא הסכום לרכישה בכל סניפי רשת עמנואל לא מוגבל בזמן!
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה