פרטי התלונה

תלונות חמת גדר

תלונות אטרקציות וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חמת גדרשעות פתיחה חמת גדר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס חצוף ומעליב< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית אציין שאנחנו לקוחות קבועים של חמת גדר אפילו שכל התקשורת קטלה אותם אנחנו בחרנו להאמין בהם ולהמשיך להגיע הפעם הגעתי במסגרת המשפחתית והבאתי את משפחתי שבאה לביקור מארצות הברית ,בהזמנה הטלפונית אמרתי לפקידה שאני לא יודעת מי ירצה עיסוי ואיזה ואנחנו נבחר במקום את העיסויים אם בכלל נרצה, היא ביקשה שנשריין 2 טיפולים בכדי שיהיה לנו מוזמן והסכמתי, אחותי שהיתה מתוכננת להגיע איתנו לא יכלה להגיע
בדקה ה90 מאחר והתינוקת שלה נזקקה לטיפול בביתחולים כשאנחנו מתקשרים לחמת גדר בכדי להודיע להם שאין צורך ב2 טיפולים אלה ב1 בלבד אבל הם לא עונים לטלפונים במשך שעה ארוכה. הגענו למקום הוא היה סגור ורק אחרי כמה זמן באו אלינו מהבטחון ולקחו אותנו לספא הגענו לקבלה ושם התחיל הבאלגן ,הרעיון להגיע לחמת גדר יחד היה בשביל להינות ולהרגע אבל והפקידה ששמה מיכל שמואלביץ התייחסה אלינו בחוצפה ודיברה אלינו בהתנשאות מגעילה שאין כמוה היא קראה למנהל שהגיע והוסיף לתגובתה שניהם יחד התנפלו עלינו כשהם שכחו לרגע שהגענו לשם בכדי להרגע וליהנות הם רצו לחייב אותנו על העיסוי של אחותי שלא הגיעה וניסתה להודיע להם שהיא לא מגיעה ולא ענו לה לטלפון הכל יצא מפרופורציה הם לא נתנו לנו לדבר הם רק נתקעו עם הטענה שהזמנו ואנחנו חייבים לשלם לבסוף המנהל החליט שהוא מחייב רק חצי אציין שהיה לי חשוב להביא את המשפחה שלי לחמת גדר כי אנחנו לא התראנו שנה שלמה ורצינו להתחבר ולהנות יחד, הגענו רק לכמה שעות בודדת (4 שעות) שמיתוכם שעה עברנו עצבים ובשאר כבר לא נהננו כי התמלאנו בכעס לחינם אציין שבסוף משהו שם דיבר עם המנהל והחליטו שהם מבטלים את הקנס ולא חייבו אותנו אבל לא לזה אני פונה אליכם אני פונה אליכם בכדי שתבינו את הקונספט של המקום שלכם שהוא להנות ולהרגע הגענו מכל כך רחוק אחרי נסיעה כזו מתישה קיבלו את פנינו פקידה ומנהל כאלה לא נחמדים אנחנו ממש מאוכזבים שילמנו הרבה כסף לכמה שעות של מנוחה לנפש שקיבלנו במקום עצבים לנפש לטיפולכם.
גלית
עוגמת נפש סוג הנזק :

חמת גדר שירות לקוחות

, תגובה:
בוכבינדר מוריה - מזכיר שם ותפקיד:
שלום רב!
ראשית, הריני לאשר את קבלתה של התלונה, אשר הועברה לידיעתו של מנכ"ל האתר.
שנית, מנהל התפעול של חמת גדר, אלון וינטר, יצר קשר ען הגברת הביע את התנצלותו הכנה על המקרה וכן יידעה כי הדבר יטופל באופן אישי מול העובדים.
תגובה:
בד בבד, אנו נזמין אותם להתארח בשנים במתחם הספא וילג' בחמת גדר על מנת ויוכלו למצות את ביקורם עד תום וליהנות מגן העדן הישראלי.

תודה מראש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה