פרטי התלונה

תלונות היפר רמה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון נושא התלונה:
אילוז מרסל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
האורגים 13 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
כשעשיתי חשבון אחת הקופות וצפה בעיה עם מבצע שהיה להם בחנות ושלא קיבלתי בקופה, בפנייתי לאחראית הקו בשם אביבית כדי לברר את העיניין נתקלתי בתשובה חוצפנית מעליבה ואגרסיבית מצידה שבשום אופן לא ציפיתי לה בחיים לקבל מאיזה עובד בסופר (שירות לקוחות כאילו?!) שלא יודעת בכלל לדבר עם לקוחות ובמיוחד לתת להם את היחס המגעיה להם! מזה צריך להיות בכלל בכסף שלי שאני שם באותו מקום וסכום לא קטן יותר מאלף ש"ח אני צריך לקבל יחס כזה! הבחורה הזו לא יודעת לא רק לעבוד עם לקוחות היא אפילו לא יודעת מה שקורה אצלה בחנות(מבצעים וכאלה) ועוד מי שם אותה להיות אחראית קו?! תאמינו לי זה פשוט צחוק מעבודה כמו שאומרים!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפתר אותה מיד מי בכלל נתן לה לעבוד עם לקוחות היא א פתרון נדרש :

היפר רמה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה