לא מבצעים זיכוי עבור מוצר שלא הגיע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 08.3.06 ביצעתי רכישה של נגן MP3 דרך אתר shopy.co.il בחנות אפ טק טכנולוגיות בע"מ: www.upt.co.il
המוצר היה אמור להגיע תוך 14 ימי עסקים. כשלא הגיע המוצר, יצרתי קשר על מנת לברר, הם הבטיחו לחזור אלי ולא חזרו.
כעבור מספר ימים יצרתי קשר שוב, ושוב הבטיחו לחזור... בנוסף לא קיבלתי מענה למיילים ששלחתי בנושא.
דרך האתר shopy, השגתי את הטלפון הפרטי של איש הקשר: אבי 054-2282336. יצרתי איתו קשר הוא הבטיח לברר את העניין ולחזור אלי, כרגיל לא חזר.
בשלב זה החלטתי לבקש זיכוי על המוצר- שלחתי מייל נוסף לשירות הלקוחות שוב, וגם shopy שלחו מייל בעניין לא הייתה תגובה.
בשיחות טלפון רבות שניהלתי עם אבי, הוא טען לחלופין שהזיכוי כבר בוצע/ יבוצע מיד.
פניתי לחברת ויזה בבקשה לעזרה, הם דיברו עם אבי, שלחו לו בפקס טופס זיכוי.. הוא הבטיח לשלוח ולא שלח.
נציגת ויזה לא הצליחה ליצור עימו קשר שוב.
נכון לתאריך זה, הזיכוי לא בוצע לא בפקס ולא בכל דרך אחרת.
מחיפוש ברשת האינטרנט מצאתי תלונות נוספות גם לגבי אותו אבי מאפ טק:
גם אתר זה (תלונה) וגם במקומות נוספים כגון:
http://sf.tapuz.co.il/forum-1292--1.htm בפורום תפוז.
|
|
|
|
|