פרטי התלונה

תלונות אפ טק טכנולוגיות בע"מ

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפצת וירוס והטעיה מכוונת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/1/2007 רכשתי דרך אתר getit נגן mp3 של חברת אפ-טק.
- א. המוצר הגיעה עם וירוס בתוך קובץ בשם fun.xls.exe (הוירוס מסוג - trojan.win32.vb.atg)
- ב. בפרסום המכשיר נטען כי הוא תומך בעברית. בפועל שמות הספריות בעברית מופיעים בהיפוך אותיות ושמות השירים מופיעים בתווים מוזרים (לא עברית)
- ג. המכשיר הגיעה עם תקלה בכפתור הווליום - ניתן רק להנמיך. מה שאומר שאחרי שהנמכת עד אפס לא ניתן לשמוע יותר במכשיר.
- ד. שירות לא אמין ומתחמק.
באתר גטיט הפנו אותי לא-פטק לבחור בשם אבי.

- לעניין הווירוס טען תחילה כי תוכנת האנטי וירוס שלי (AVG) אינה אמינה וכי סביר להניח שכלל לא מדובר בווירוס. לאחר שבדקתי את הקובץ בעזרת 3 אנטי וירוסים נוספים (Kaspersky,Norton,Mcafee ) ושלושתם זיהו את הקובץ כאותו וירוס שבתי לאבי שטען בשלב זה כי המכשיר שבידי הוא אחד ויחיד וכי על כל שאר המכשירים שבידיו כלל לא מופיע הקובץ (fun.xls.exe) - מאוד שמחתי על היחס האישי והמיוחד שקיבלתי מחברת אפטק.

- לעניין העברית הסביר לי אבי כי אכן הבעיה ידוע (המכשיר נשלח ללקוח כאשר אינו תומך עברית למרות שהפרסום כותב שכן) וכי ניתן לפתור את הבעיה ע"י שדרוג תוכנת המכשיר.

- לעניין הווליום הסביר לי אבי כי סביר שהבעיה גם כן קשורה לגרסת התוכנה וכי היא תיפתר עם שדרוג התוכנה.

וכעת לנושא השירות – בשלב זה של הדברים הבנתי כי המכשיר שבידי הוא אחד ויחיד וכל שריציתי הוא להביאו למצב מתפקד. משהצלחתי לתפוס את אבי בטלפון הוא אמר כי ישלח לי גרסת תוכנה חדשה עוד באותו היום לדואר האלקטרוני. כמובן שלא קיבתי ממנו שום מייל ובשיחה טלפון מספר ימים לאחר מכן טען כי הוא שלח וזה פשוט לא הגיע. בשיחה זו אבי גם הפנה אותי לאתר החברה על מנת להוריד משם את גרסת התוכנה הנדרשת. הורדתי מהאתר את כל הדרוש רק כדי לגלות שלא ניתן לשדרג את התוכנה בשל בעיית התאמת גרסאות. בשלב זה אבי החל לסנן אותי והדרך היחידה להשיגו הייתה להתקשר ממספר לא מזוהה. כששוב הצלחתי לתפוס אתו הוא אמר ששדרג בעצמו מכשיר כזה ואין בכך שום בעיה. במהלך השיחה טען כי יש בידיו כרגע מכשיר ושהוא ישדרג אותו כעת. ביקשתי שיעבור איתי על השלבים אחד אחד. אבי החל לתאר את התהליך והיה לי ברור כי אין בידיו מכשיר. בשלב מסוים נטש אבי גישה זו ואמר שנעזוב את המכשיר הזה ושהוא ישלח לי מכשיר עובד ביום ראשון. ביום חמישי הרמתי שוב טלפון לאבי אשר ענה לבסוף כשהתקשרתי ממספר לא מזוהה. שאלתי אותו לדבר הנגן והוא טען ששלח אותו ביום רביעי. אני עדיין ממתין לנגן שוודאי לא נשלח ביום רביעי.
אציין כי במהלך החודש האחרון שוחחתי עם אבי טלפונית כ 5-10 פעמים, כדי לקיים את 5-10 השיחות הללו נאלצתי להתקשר לפחות פי שלוש פעמים ולהשאיר הודעה עם בקשה שיחזור אלי – (לא זכור לי מקרה אחד שחזר אלי לאחר השארת הודע או לאחר שהבטיח כי יחזור ).
כספי בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
נגן עובד או החזר כספי פתרון נדרש :

אפ טק טכנולוגיות בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה