פרטי התלונה

תלונות אפ טק טכנולוגיות בע"מ

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר/ ביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה נגן MP4 בנפח 1GB מבית: MSIR דגם: ig41024 בעברית
בתאריך 05/02/07 דרך אתר GetIt

פניתי אליהם לאחר כשבוע בטלפון ואמרו שההזמנה צריכה לצאת אלי יש לציין כי מועד האספקה הוא 21 יום ,לאחר שבוע ניסיתי להשיג אותם בטלפון ולא הצלחתי במשך שבועיים להשיג אותם ,לפני בערך חודש השגתי אותם בטלפון ושלחתי להם גם פקס כדי לראות מה קורה עם ההזמנה הם חזרו אלי ואמרו לי שהיה עיקוב אצל הספק והמשלוח יוצא אלי בעוד יומיים ,אחרי שבוע התקשרתי עוד פעם (לאחר חיוב שני בכרטיס האשראי)וביקשתי לבטל את העיסקה הם אמרו לי שאין בעייה ואני יראה זיכוי בחשבון בחודש הבא בימים אלו ירד לי עוד חיוב בכ.אשראי .ניסיתי להשיג את החברה עצמה
אבל מי שעונה בטלפון אומר שהם לא עובדי הספק הם רק לוקחים הודעות עבור הספק אין לי עם מי לדבר השארתי הודעות ולא חוזרים אלי

אין לי מושג מה קורה עם זה
אני צריך עזרה
כספי סוג הנזק :
או לספק מכשיר או לבטל עיסקה ולהחזיר את החיוב פתרון נדרש :

אפ טק טכנולוגיות בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה