פרטי התלונה

תלונות אפ טק טכנולוגיות בע"מ

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מוצר דרך האינטרנט. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-5/11/2006 הזמנתי נגן MP4 דרך אתר האינטרנט "אולסייל".
לאחר שעבר זמן המשלוח המצויין באתר האינטרנט התחלתי לחקור בעצמי היכן מסתובבת החבילה שלי בארץ.
פניתי לספק המוצר ,אפ-טק, והם נתנו לי את מספר המשלוח.
בבירור קצר הובן לי שהחבילה נשלחה בטעות לישוב יובלים שבגוש משגב ליד כרמיאל.
הטעות נובעת מטעות ברישום כנראה מכיוון שכתובת המשלוח המקורית היא קיבוץ דפנה,שכונת יובלים, דואר נע גליל עליון.
אני מבין שכל אחד יכול לטעות אבל מכאן והלאה אנשי אפ-טק פשוט מתעלמים ממני לחלוטין.
בכל פנייה שלי אל שרות הלקוחות ישנה מישהי אחרת ששומעת לליבי אך אינה יכולה לעזור חוץ מלקחת את פרטי ולצרף את הרישום "מקרה דחוף " בכדי שלמחרת בבוקר הבחור שמטפל בעניינים כאלו יחזור אלי.
עד היום השארתי לפחות 15 הודעות כאלו אם הנושא "מקרה דחוף" אך ללא הועיל.
בפעם היחידה שהצלחתי לתפוס את האיש שיכול לטפל בי הוא אמר שיבדוק את העניין.הסברתי לו שאני כבר לא רוצה את המוצר ושיבטלו את העסקה.הוא אמר לי שברגע שהמוצר יחזור אליהם הם יבטלו את העסקה אם כל מה שכרוך בניקוי דמי משלוח וכו'.
מכאן והלאה לא דובים ולא יער...לא MP4 ולא כסף.התשלומים יורדים כל חודש כמו שעון אבל מוצר אין וגם לא תשובות.
פניתי גם לאנשי אולסייל ולהפתעתי התקשר אלי בחור נחמד שנתן לי מעט תקווה.הוא שלח לי טופס בו רשמתי את פרטי לצורך ביטול העסקה באופן חריג לאור מה שקרה לי.את הפקס שלחתי לפני חודשיים אבל כלום לא זז.

מה עלי לעשות?
עלבון סוג הנזק :
רוצה לקבל מה שמגיע לי. פתרון נדרש :

אפ טק טכנולוגיות בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה