|
|
|
|
|
|
מוצר חוייב אך לא התקבל |
נושא התלונה: |
יום שישי 03 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
http://www.smartech.co.il- אין מידע על כתובת בארץ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.3 בצעתי הזמנה דרך האתר ועדכנתי פרטי כרטיס אשראי לחיוב .
לאחר 21 ימי עסקים פניתי אל חברת האשראי ואכן בוצע חיוב.
מאז פניתי כבר 5 פעמים לחברה באמצעות הטלפון, בכל פעם הודיעו לי כי יחזרו אלי אך באף פעם לא דאגו לבצע זאת כמובטח.
המצב כיום 7.4. = החיוב בוצע, לא קבלתי את המוצר ואני מעויינת לבטל את העסקה בשל הטיפול הגרוע, אך מן הסתם גם את זה לא מבצעים (עדיין לא חזרו אלי)
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה מיידי וזיכוי החיוב בכרטיס האשראי במלואו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אפ טק טכנולוגיות בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|