פרטי התלונה

תלונות גיל ספורט

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלודה על שילדת המכשיר נושא התלונה:
עוזיאל אלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר אליפטיקל מחברת טריטור אשר לו ניתנת אחריות לכל החיים לשילדת המכשיר.לאחר כשנתיים,הופיעו סימני חלודה על חלקים רבים של המכשיר ופניתי לחברה לשם הפעלת האחריות שניתנה לי.יש לציין ששילמתי סכום נכבד על המוצר.
בעל החברה,מר איציק "היקר" טוען לפתע שהאחריות על השילדה לא כוללת חלודה ושעליי לדאוג כל שעות היום לניגוב המכשיר על מנת שלא תטפטף עליו חלילה טיפה של מים שעשויה לגרום לחלודה.אני דאגתי אחרי כל אימון לנקות את מהכשיר ואף לשמן אותו ולמרות זאת הופיעה החלודה.איציק לא טרח אפילו להקשיב לי בשיחה והעביר אותי בצורה חצופה למזכירה אשר האופן יותר חמור אילצה אותי להמתין שהוא יחזור אליי כי הוא נכנס "לישיבה" מאוד חשובה.
בשורה התחתונה-הם מתנערים מאחריות,אין למעשה אחריות על שילדה ובטח שלא לכל החיים.ממליץ להיזהר ולהחרים אותם.שלא ירמו את האנשים התמימים שקונים מוצר בתמימות ומקבלים את ההפתעה אחרי הרכישה.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר או תיקון פתרון נדרש :

גיל ספורט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה