|
|
|
|
|
|
אי כיבוד האחריות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 24 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
[email protected] |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בעת רכישת טרמפולינה ב- 10/8/10 נאמר לנו כי יש לנו אחריות של חמש שנים לחלק ממרכיבי המוצר. לא נמסרה לנו תעודת אחריות. כיום בבואנו לדרוש את מימוש האחריות, שירות הלקוחות ב"גיל ספורט" לא מוכן לממש עד לא נראה להם את תעודת האחריות עצמה. הם לא מתכחשים למתן האחריות. שפוט לא ניתן לממש אותה ללא התעודה. התעודה לא נמסרה לידינו מעולם ואנו לא דרשנו אותה עד כה..
יש בידי חשבונית הקנית. האם ייתכן שבלי התעודה עצמה לא ניתן להפעיל את הביטוח?!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גיל ספורט שירות לקוחות
, תגובה:
|
ליאור |
שם ותפקיד: |
בכל קניה מגיע תעודת אחריות יחד עם המוצר .
|
תגובה: |
לשלוח חשבונית לפקס ואנו נעזור בטיפול .
אין אחריות ברגע שהמוצר עובר מיד ליד . |
פתרון: |
|
|
|