פרטי התלונה

תלונות גלאקסי מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ידע בסיסי ומקצועיות של מעבדת שירות גלאקסי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1.רכשתי מחשב נייד של חברת DELL לפני פחות משנה.
2.לאחרונה עלה הצורך בפירמוט מערכת ההפעלה בשל וירוסים שחדרו למחשב.
3.לאחר הפירמוט לא ניתן היה לחבר אינטרנט אלחוטי למרות שכל ההגדרות היו נכונות והדרייבר הותקן כראוי.
4.לפני כשבוע פניתי למעבדת השירות של DELL, שנקראת חברת גאלקסי היושבים ברח' מפעלים 9 בפתח תקווה.
5.במעבדה קיבל את פניי מנהל המקום העונה לשם דודו, הוא הכניס את המחשב לחדר המעבדה ועדכן אותי כי במידה ומדובר בבעיית תוכנה זה כרוך בתשלום וזה אינו במסגרת האחריות, ובמידה וזו בעיית חומרה, הם יטפלו בכך ללא תשלום ומשכך הסכמתי ללא סייג.
6.כמו"כ שאלתי את דודו אם יש להם אפשרות להחליף לי כפתור במקלדת שהיה שבור, דודו טען כי אין באפשרותם להחליף לי כפתור אחד אלא רק את כל המקלדת מכיוון שהם לא מחזיקים אצלהם חלקים חילופיים, דבר שהיה נשמע מאוד מוזר בפרט שמדובר במעבדת שירות שאמורה להיות ערוכה לתקלות מסוג זה.
דודו טען כי מקלדת חדשה עולה 150$ ולחילופין הציע פתרון הזוי והוא להוציא כפתור אחד ממקלדת חדשה וזאת תמורת 50$, מדובר בסכום לא ריאלי ולא פרופורציונאלי.
7.לאחר המתנה מרובה, השיב דודו כי לאר בדיקת המחשב עולה כי ככל הנראה מדובר בבעיית חומרה ואני יאלץ להשאיר את המחשב במעבדה לכמה ימים. דבר שלא יכלתי להרשות לעצמי מכיוון שאני עובדת עם המחשב באופן רציף ויומיומי. על כן, החלטתי להגיע אליו ביום אחר ולתקן את בעיית החומרה לטענתו.
8.לאחר כשבוע חזרתי אל המעבדה, אציין כי מדובר ביציאה ממקום עבודי באמצע היום וזאת כי שעות פעילות המעבדה הינן בין 09:30-17:00 וברור לכל שאלו שעות עבודה.
9.במעבדה קיבל אותי טכנאי מעבדה בשם אורי, הוא זכר את התקלה והחליט להחליף למחשב את הכרטיס האלחוטי שלו ולהתקין מחדש את הדרייבר המתאים. אך בכל זאת הוא נתקל בקשיים והמערכת האלחוטית לא עבדה.
המתנתי בסבלנות במעבדה ולאחר כחצי שעה של המתנה, ניגש אלי הטכנאי אורי בטענה שמערכת ההפעלה לא הותקנה כראוי ובעקבות זאת המחשב לא מצליח לקבל את האינטרנט האלחוטי.
10.לאור האמור לעיל, ומכיוון שאני חסרת ניסיון בתחום, האמנתי לטכנאי ולקחתי את המחשב הביתה בהנחה כי עלי לפרמט את המחשב שוב ולהתקין מערכת הפעלה מחדש.
11.וכאילו יד המקרה נפלה בדבר ופגשתי חבר ללימודים ושטחתי בפניו את המקרה שכן היה ידוע לי כי החבר מבין דבר מהאו שניים במחשבים, חברי ביקש לראות את המחשב לפני שאני מפרמטת אותו והפלא ופלא ובתוך 5 דקות חברי הצליח לסדר את הגדרות האינטרנט האלחוטי ללא שום התעסקות מיותרת אלא רק ע"י שינוי ההגדרות!!!
12.הופתעתי מאוד שכן הכיצד יכול להיות שטכנאי מעבדה מקצועי ומוסמך לא בודק את כל האפשרויות שיכולות לגרום לתקלה וישר פוטר את הלקוח התמים בפתרונות לא פתרונות ובכך מטרטר את הלקוח. חברי לא טכנאי מעבדה, ובטח שלא קוסם, הוא בסך הכל ניסה לעזור ע"י ידע כללי שיש לו במחשבים.
13.אם כן לאור כל האמור עולה כי חב' גלאקסי אינה מעבדת שירות שכן לא נתנה כאן כל שירות ראוי, רצוי ונדרש מתוקף האחריות אליה היא מחוייבת כלפיי, הם לא סיפקו פתרונות ראויים, כמו"כ כפי שצוין לעיל אין ברשותם חלקי חילוף פשוטים והם מעדיפים לגבות עשרות ש"ח על כפתור מקלדת פשוט.
14.אודה לטיפולכם המהיר והמסור במקרה.
לשנות הגדרות של אינטרנט אלחוטי פתרון נדרש :

גלאקסי מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה