פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור הלקוח המבקש לבטל טופס17 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מספר טפסי 17 שלא השתמשתי בהם .
כשביקשתי במרפאה לבטלם כדי לקבל זיכוי על המחיר ששילמתי, נעניתי ע"י פקידות המרפאה שעלי להביא קבלה מקורית.היות ששילמתי בהוראת קבע ולא טרחתי לשמור את הקבלה , הם מנועים מלבטל את הטופס ולזכות אותי על התשלום.
אין לי תלונה על הפקידות המבצעות את עבודתן נאמנה עפ"י החוקים שנקבעו להם ,
אך כמי שמכירה את תחום המיחשוב ברור וידוע שכל הנתונים קיימים בידי הקופה:
הקופה יודעת אם טופס 17 נוצל או לא
למה לטרטר את הלקוח? יש לי הו"ק והקופה שולחת לי דיוור רבעוני המאשר את כל התשלומים, למה זה לא מספיק לקופה עצמה כקבלה?
אפילו לצורך קבלת החזר למי שעבר תקרה רבעונית כבר לא חייבים לשמור קבלות כי לפי החוק הקופה אמורה לאתר את הלקוחות שמגיע להם זיכוי ולא הלקוח צריך לרדוף אחרי הקופה. למה שלא יתאפשר לי ביטול ט17 על סמך הנתונים שבידי הקופה? זה סתם טרטור של הלקוח כדי להתחמק מזיכוי ומדובר בשרות גרוע!
כספי סוג הנזק :
שינוי הנוהלים כך שבמרפאות יבטלו טופס17 שלא נוצל ולא נעשה בו שימוש, ללא צורך בהגשת קבלה מקורית מצד הלקוח פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה