פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יעל רום 8 כתובת:
כללית מרכז רום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להביע את אכזבתי מקופ"ח כללית אליה אני שייכת .
לכולם בוודאי מוכר בעיית ה"שנה ראשונה " בגן בה הילד נדבק בכל מיני וירוסים למיניהן.
לדוגמא אתמול התעוררנו בבוקר ולהפתעתנו ילדי (בן שנה וארבעה חודשים)
קם עם חצי עין סגורה ,נפוחה ואדומה.
כאשר הגענו למרפאה כמובן שאחת הבנות בקבלה חזרה על התקליט הקבוע "למה הינך מגיעה לכאן ולא יוצרת קשר טלפוני לפני? פעם הבאה נא להתקשר"
מיותר לציין שכשמנסים להתקשר ממתינים זמן רב ובמיוחד שהורים ממהרים לעבודה עדיף כבר להגיע למרפאה.
בכל אופן בכל פעם שאחת הבנות זורקות את המשפט הזה באוויר זה מעורר אנטיגוניזם,בעיקר עם ילדים -המקרים הם לא צפויים ואם אני חשה שיש צורך להגיע למרפאה ,אני אגיע .
מעבר לזה הנושא החשוב ביותר הוא שבבקרים יש רק רופא ילדים אחד
וכאשר ביקשתי להמתין לרופא נאמר כי יש תור רק לשעה 11:00 ,
לא נראה לי הגיוני שאני מגיעה בשעה 7:40 למרפאה ,עדיין לא הגיעו מטופלים ,הרופאה מקבלת מהשעה 8:00 וכבר מראש אין תור ולא ניתן להכניס בין לבין כי הרופאה לוקחת על עצמה את כל מטופלי הבוקר ולכן המקרים הדחופים הם אלה שיכנסו ראשונים .
אבל ילד בן שנה וארבעה חודשים עם עין נפוחה אדומה וסגורה יכול להמתין.
רק לאחר שביקשנו לדבר עם מנהל המרפאה קיבלנו את עזרתו למרשם מתאים וההסבר שקיבלנו הוא שיש מחסור ברופאים,קיימת רק רופאה אחת בבוקר ולא ניתן להעמיס עליה .
מנהל המרפאה אף אמר כי שלח בקשה להוספת רופא ילדים במרפאה,
יש לציין כי הוא באמת היה סבלני ונראה היה שגם הוא עומד מולנו חסר אונים בנושא זה.
פשוט לא ייתכן שאני משלמת כבר שנים למוסד כזה ואינני מקבלת שירות ראוי .
לשם מה אנו משלמים ? אם את השירות הבסיסי הראוי איננו מקבלים.
בקופ"ח אלה שוייכתי בעבר ישנם כ-4-7 רופאי ילדים ומעולם לא חוויתי תסכול כזה.
איך ייתכן שבמקום אחד ישנה הקצאה לרופא 1 ובמקום אחר עד 7 רופאים למשמרת?
אנא מכם בתשובתכם אין צורך למרוח בסיפור כזה או אחר .
אני רוצה לקבל תשובה חדה וברורה מתי כל זה אמור להשתנות ?
הרי האוכלוסייה במקום בו אני גרה רק הולכת וגדלה, הבניינים לקראת סיום אכלוס ובכל בניין כזה יש למעלה מ-100 משפחות.
אני מוכנה ללכת עם זה הכי רחוק שאפשר ואם צריך גם אגיע לכלבוטק ולתביעות עם חתימת עצומה של כל דיירי הסביבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הוספת כח אדם למרפאה פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה