פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה רב לטיפול קלינאית תקשורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ברקן 17 כתובת:
תיאור הבעיה:
ילדה שלי בת 3 וחצי טרם החלה לדבר.
בינואר שנה שעברה (2013)הגשתי בקשה לאיבחון במכון "מיטר" שבחולון.לאחר חצי שנה של המתנה , אובחנה שכן זקוקה לטיפול קלינאית תיקשרת .ובזאת נאמר לנו לחכות לטיפול עוד שנה בתור בטענה שיש הרבה ילדים בתור. איך אני כאמא אמורה להגיב לאמירה הזאת של איש מקצוע??.
אני סרבתי ניגשתי שוב למרפאת אם(קופ"ח כללית ),ששם ניתן לי מס'טלפון ל"מכון חושים" שביפה-ת"א ,אך לפני שהגשנו את הבקשה ביררתי אם יש תורים מיידים ונאמר לי ע"י קלינאית תקשורת בשם אפי שכן -יש תורים מיידיים.לכן שוב הגשנו בקשה למחוז,זמן המתנה חודשיים, אושר-15 טיפולים ,ובאוקטובר שוחחתי עם הקלינאית תקשורת ונאמר לי שאני אמורה לחכות .
בנתיים חלפה שנה שלמה ילדתי טרם טופלה ע"י אש מקצועי .למה ילדתי בכלל אמורה להיות ברשימת המתנה ?????????
ילדה בנתיים אינה מדברת ,יש איחור שפתי ,אינה יכולה לבטא את עצמה .למי אני פונה ?אני מאוד מיואשת ,אנא עזרו לי
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה