פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופן התנהלות מרפאת כללית סמייל באשקלון ומנהלת המרפאה גב' רותי בפרט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יפתח הגלעדי 2 אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
כתיבת תלונה זו באה לאחר ניסיונות תקשורת רבים עם עובדות הקבלה במרפאת כללית סמייל ועם גברת רותי מנהלת המרפאה אשר עלו בתוהו בבקשה לשחזר הפניה שניתנה עבורי, על מנת לקבל החזר כספי.
בתאריך 18/12/2013 הופנתי על- ידי ד"ר קורליוק ממרפאת כללית סמייל באשקלון לעבור עקירה כירורגית בבית החולים תל השומר לאחר שהתבונן והחליט שלא ניתן לבצע זאת במרפאה.
בקבלה הפקידה הסבירה לי שאינה יודעת מה לעשות במקרה מסוג זה שהרופא מפנה לבית חולים. שאלתי אותה כמה זמן היא כבר עובדת במרפאה והיא ענתה שנתיים (תמוהה שאינה יודעת מה עושים לאחר שנתיים של עבודה במקום) בכל אופן רותי מנהלת המרפאה נחלצה לעזרתה והסבירה לי שאיני יכולה לקבל הפנייה לבית החולים תל השומר וניתנה לי הפנייה ממוחשבת לבית החולים ברזילי באשקלון.
שאלתי את רותי מנהלת המרפאה אם אקבל אחזר כספי שכן אם הייתי מבצעת את העקירה במרפאה הייתי זכאית להחזר של 70% והיא ענתה לי שאין לי מה לדאוג ושבהפנייה הממוחשבת רשום שאקבל את ההחזר, כיוון שהרופא המומחה לאחר התבוננות החליט שעקירה זו חייבת להתבצע בבית החולים ולא במרפאה.
ואכן בהפנייה הממוחשבת שהוצאה עבורי נכתב שהיו שמחים להעניק לי את הטיפול במרפאה אך מאחר ואין באפשרותם הם מפנים אותח לבית החולים ברזילי ושבגמר הטיפול אשלח את הקבלות המקוריות ואת המכתב המסכם מהרופא בבית החולים ברזילי.
לאחר סיום הטיפול שלחתי למחלקת גביה את הקבלות המקוריות וכן את מכתב גמר הטיפול מהרופא בבית החולים ברזילי. הם בתגובה לאחר כחודש שללו את בקשתי. שוחחתי איתם והסברתי שאין זה היוני מאחר ובהפנייה שקיבלתי מהמרפאה צויין שאקבל החזר. הוצע לי לשלוח מכתבת לוועדת ערער ולצרף את ההפניה המדוברת וכך גם עשיתי. כשהתקשרתי לברר אם הפקס ששלחתי התקבל נאמר לי שאם שלחתי זה יתקבל ושבעוד 30 יום אקבל תשובה. מאחר וזאת התשובה שקיבלתי שלחתי את הפקס מעוד 2 פקסים שונים.
ביום ראשון בתאיך 22/06/14 התקשרתי להתעדכן במחלקת תביעות ונאמר לי שהפקסים ששלחתי בכלל לא התקבלו ועלי לשלוח הכל מחדש.
ההפנייה הממוחשבת נאבדה לי. ביקשתי מאימי שתלך למרפאה ביום שני ה-23/06 ותבקש עבורי את הפנייה. הפקידות הוציאו את התיק שלי ואמרו שאין כל תיעוד למסמך זה ושמחר כלומר ביום שלישי ה-24/06 רותי מנהלת המרפאה תהייה והיא תחזור אלי ושאם אני מעוניינית אני יכולה לפנות לבית החולים ולבקש מסמך זה. אכן פניתי לבית החולים והמסמך היחיד שמתוייק אצלם הוא העתק של ההפנייה מהרופא ולא ההפנייה הממוחשבת מהמשרד.
ביום שלישי ה-24/06/14, שוחחתי עם רותי מנהלת מרפאת כללית סמייל באשקלון, אותה אחת שהוציאה לי ב18/12/13 את ההפניה הממוחשבת והיא אמרה לי שזה לא מתועד בתיק שלי שהוצאה עבורי הפנייה כזאת ומבחינתם זה אומר שאני לא קיבלתי, שהרי זה אבסורד כי אם לא קיבלתי מהם הפנייה איך בכלל פניתי לבית החולים ברזילי לעבור עקירה? הם לא היו מקבלים אותי לולא הייתה בידי ההפניה המדוברת. היא טענה שהיא לא הוציאה לי ושהיא גם לא מוכנה להוציא לי העתק. בנוסף ציינה שגם לא רשום כלל שעברתי בדלפק הקבלה ושאין תיעוד לחתימה שלי שלקחתי את הצילום הפנורמי לבית החולים.
יש לי מספר שאלות
• אם לא עברתי בדלפק הקבלה לפי רותי אז למי בדיוק מסרתי את התיק שלי בסיום הטיפול?
• איך אין להם חתימה שלי שלקחתי את הצילום הפנורמי?
• אם היא לא תיעדה שהיא נתנה לי את ההפניה שלפי דברייה זה אומר שכלל לא קיבלתי את ההפניה, אז על סמך מה קבעתי תור בבית החולים ברזילי? אם כך, על סמך מה הם קיבלו אותי אם לא הופנתי כלל?
• והשאלה הכי חשובה: נניח והיא לא הוציאה לי את ההפניה והרי זהו הנוהל המקובל מה הבעיה להוציא חדש?

אנחנו בני אדם ואנחנו טועים אז יכול להיות שגם רותי שמנהלת את המרפאה כבר המון המון שנים גם טעתה, אבל הטעות שלה לא צריכה לעלות לי מכיסי הפרטי.
כמו כן, איני מבינה מדוע היא אינה יכלה פשוט להוציא לי העתק של ההפניה והגרוע מכל איך היא יכלה להאשים אותי בחוסר המקצועיות והאחריות שלה?
תודה לאל שאני מצאתי את ההפניה כי אם הייתי נישארת תלויה בגברת רותי שטענה שכלל לא קיבלתי את ההפנייה כי לא עברתי במשרד (לא מתועד בתיק שלי), לא הייתי מקבלת את ההחזר הכספי המגיע לי.
רותי באופן גורף כבר שנים לא נותת שירות כמו שצריך במרפאה ובעקבותיה כך גם הפקידות.
לדעת שאתה תלוי בהם זה מרתיח. אופן התנהלות המרפאה כבר שנים הוא כזה שרותי מתנפלת על מטופלים, ולא נותת להם את מבוקשם. לאימי היא אף אמרה לפני מספר חודשים שזה בעיה שלה שהשירות הוא כזה במרפאה ושאם לא מתאים לה שתלך למרפאה פרטית.
הגיעו מים עד נפש.
כולי תקווה שתטפלו בשורש הבעיה שלדעתי זוהי גברת רותי המשפיעה על הנציגות לתת שירות מאכזב גם כן.
לפקח על התנהלות המרפאה פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה