פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקה פתאומית של טיפול כרוני נרקוטי חיוני נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב צהל 52 מרפאה לריאות הנפששכונת קריית אליעזר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי *** ירון לאחר ספר אבחונים מספר ביקורים אצל ארבעה מומוחי הפרעות קשב וריכוז מתחוםהפסכיאטרייה קיבלתי המלצה לטיפול במתילנפנידאט על נגזורותיו השונות וכמעט והגעתי לאיזון התפקוד החברתי התעסוקתי המייטבי אולטימטיבי גם בעיית עייפות קרובה לנרקולפסייה במידה מה שלא הזכרתי אותה כי הייתה שולית לעומת השאר השפרה פלאים....רמת החיים השתפרה במידה ניכרת התחלתי התעסוקה לאחר שנים של אבטלה וקשיים חברתיים וביום יום שיפור בכל המישורים והתופעות הקשות של ההרפעה ממנה סבלתי כל חיי כנראה אובנתי בגיל מוקדם אך הייתה התנגדות מצד הורים בילדות לקבלת הטיפול בנגזרות השונות של החומר והשגה פשרה לטיפול שהחמיר את מצבי לבסוף אזרתי את היכולת לגשת לאבחון קיבלתי את ההבנה שעלי לטפיל בבעיה לאחר שנים של חוסר תכלית ומעש לאחר זמן מה מכיוון שטופלתי בתרופות שונות מלפני כן הייתה התחושה שיש אינטראקצצייה (לדעת אימי ואבי )כאשר אלו היו התופעות הרגילות של הריטלין האטה מסוימת עקב גורמים לחץ סביבתים וקבלת אבחון וטיפול מתאים מאוחר כאשר אני קרוב מאוד לקומבינציה הנכונה ונדרש עוד קצת מעקב והעלאת מינון נתבקשתי על ידי הורי לגשת להתיייעצות עם רופא אשר ראה אותי לפני כ 4 שנים למשך 2 דקות בערך בגלל הסיבות המצוינות הנל(האטה חשד להתנגשות לדבריי הורי בין החומרים השונים ודעות קדומות) נזק לטווח הארוך או משמעותי פרט לתופעות הלואי ולעומת השיפור לא היה אך בכל זאת הסכמתי מתוך מצוות כיבוד הורה לגשת לשמוע חוות דעת נוספת אצל פרופסרה האמבלולטורית לבריאות הנפש קריתת אליעזר חייפה אציין כי למיטב ידיעתי איננו מומחה לנושא הadhd וארבעת רופאי האחרים שתה נחרצת לאחר סיום הפגישה יום לאחר מכן התוודע לי שנשלח מכתב לרופאת המשפחה שלי על הפסקת טיפול מיידת חדה צלהם הייתי במעקב רציף כן כולם הסכימו פה אחד לנוכח כך אמונתי כי אין צורך להתערב שאלתי האם הדבר פוסק על דעותיהן של ארבעת מומחים לפי דעתי כל אבחנה חדשה יותר היא הקובעת בסופו של דבר כרגע אין באפשרותי לשמר את איכות חיי ואין ברשותי אפשרות ליטול הטיפול מכיוון שאין בידעתי אם אקבלו בכל זאת או שיהיה עיכוב אני חולק על כך וצר לי שהדבר עלול לגרום לי בדבריהם ולתת להם לקבל קצת אינדקצייה בנושא מעבר לידוע להם היילאבא טיפול שאחרי 31 שנה הוציאני ממוצוקותי הרבות והחזירני לחברה לנורמה לעשייה לתפקוד בכל המישורים וההרגשה משופרת לאחר שנים של דכאונות עקב כשלולנות רבים בכל תחום כל שלא יהיה אבקש להתחשב בפנייתי ובכך שאני אדם הזקוק לטיפול ולברר הנושא ולעשות השתדלות רבv על מנת של אאלץ להפסיק טיפול שהציל את חייי בתודה מראש קצב ירון..

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן יניב - ממונה על פניות הציבור מחוז חיפה שם ותפקיד:
תשובה תימסר למטופל ישירות תגובה:
תשובה תימסר למטופל ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה