|
|
|
|
|
|
המתנה לרופא משפחה שעתיים אחרי הטור שקבעו לי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ארצי |
כתובת: |
צהל ראש העין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הרופא ישב בחדרו או שלא בתענה שיש מטופל אצלו כאשר הוא הקפיץ את המספר שלי הבנתי שהוא שקרן אני ישבתי מחוץ לחדרו ולא היה אף אחד שמחכה להכנס אלו מיקוון שכולם כבר התיאשו מלחכות לו והלכו בזמן שאני מחכה שיטפל בי הרופא בחר לשקר ולתת לי לחכות שעתיים שלמות ללא כל סיבה פניתי למזכירות כמה פעמים ואמרו לי להמתין לו עד שיסיים עם המטופל מה שבעצם לא היה בחדרו כללל שקרן במצח נחושה גרם לי לעוגמת נפש ובזבוז זמן וחצי יום עבודה רק עצבים קיבלתי במקום שאמורים לטפל בי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ד'ר איסדירו לאון ביביר רופא משפחה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|