פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות ואכפתיות של קופת חולים כללית למבוטחים !!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כרגע בהריון ונרשמתי לסדנת התעמלות לנשים בהריון בקניון גנים שבפתח תקווה.
בעת הרישום אמרו לי שבכל שינוי ישלחו לי הודעת SMS. ביום של תחילת הסדנא לא קיבלתי שום הודעה על המיקום, יצאתי מהבית, ואני מגיעה מחוץ לפתח תקווה!, לאחר שדאגתי לבייביסיטר ,וכיון שלא קיבלתי הודעה על מיקום מדוייק הסתבכתי בדרך והגעתי באיחור והדלת היתה סגורה! היה כתוב שזה יפתח ב 20:30 לאחר הסדנא. מיותר לציין שחזרתי הביתה ,שילמתי לבייביסיטר את השעה הזאת ולא הייתי בשום סדנא! כשהתקשרתי לברר, אמרו לי ששלחו הודעה ויש לי אולי בעיה בפלאפון. שזו חוצפה בפני עצמה, כי אני מקבלת SMS מכל נחברות והאנשים ופתאום מהם לא הגיע.. בדקתי את המספר אצלם, והמספר נמצא תקין.
שבוע לאחר מכן יצאתי מוקדם לסדנא, הגעתי 8 דק' לפני הזמן, וכשהגעתי, כמובן בנסיעות שאני מגיעה מחוץ לעיר, ואחרי שהזמנתי בייביסיטר במיוחד, אני מגיעה והמזכירה שם אומרת לי שהסדנא נדחתה ליום חמישי! ביום חמישי לא הגעתי כי זה יום שלא נוח לי, קבעתי סדנא ליום שלישי ופיניתי לי את היום הזה ולא את כל השבוע!!!
התקשרתי שוב למוקד סדנאות ( הערה: המזכירה שם זה האדם הכי לא אדיב ולא סבלני שפגשתי, וגם את השם שלה בכוונתי לברר בקרוב) אמרתי להם שלא הודיעו לי על דחיה, והיא עונה לי תבדקי את הפלאפון שלך, אמרתי לה מכולם אני מקבלת הודעות חוץ מכם, אני יבדוק עם שאר בנות הקבוצה אם הם קיבלו.. ביקשתי שלא תשלח לי הודעות SMS אלא תתקשר אלי על כל שינוי.
והנה הגיע המפגש השלישי, לא התקשרו להודיע לי על שינוי, אבל ליתר ביטחון כאחריות שלי ,התקשרתי אני בבוקר לוודא כדי שאני לא אבוא סתם, הנסיעות קשות וכו. המזכירה ענתה שאם לא הודיעו על שינוי, הכל כרגיל.
שוב, ארגנתי בייביסיטר, ונסעתי לסדנא, אני מגיעה, ואומרת לי המזכירה שם, שהסדנא נדחתה למחר!!!!!!!!! חוצפה שעוברת כל גבול! הייתי בהלם! מחר לא מסתדר לי להגיע כי קבעתי משהו אחר! ואין לי אפשרות לשנות בהתראה כל כך קצרה, לא הודיעו לי כלום, וגם כשהתקשרתי מעצמי אומרים שכרגיל.
שאלתי את המזכירה האם רק אני הגעתי היום? והיא אמרה עוד כמה נשים הגיעו במיוחד כי לא קיבלו שום הודעה.
כל התופעות האלו זה רק מראה על קופה שלא איכפת לה מהלקוחות שלה, מזלזלת, ומגלה חוסר אחריות על דברים שהיא מנהלת.
סיפרתי לשתי חברות לעבודה על המקרה הזה, שאחת בקופת מכבי והשניה מאוחדת, והם היו בהלם, אמרו שאצלם זה בחיים לא קרה. וזו באמת הזדמנות להפיץ את הסיפור ולשקול להעביר את המשפחה לקופה אחרת.
אני מבקשת שהמקרה יטופל, ואני רוצה החזר על חצי סדנא שלא הייתי שלא באשמתי , 8\3 שיעורים, החזר על נסיעות שבאתי במיוחד, ועל הבייביסיטר שהייתי צריכה כל פעם להזמין ולשלם!
בתקווה לשינוי ההתנהלות ,היחס והחוסר האכפתיות ללקוחות!!
זה מינימום שקופה שמכבדת את עצמה צריכה להיות!
ו סוג הנזק :
החזר כספי של הסדנא, הנסיעות והבייבייסיטר שהבאתי 3 פעמים במיוחד!!! פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור , מחוז דן פ"ת שם ותפקיד:
הפניה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה . תגובה:
זכות לסדנא חלופית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה