פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של מזכירות הסניף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב ששת הימים טירת הכרמל כתובת:
תיאור הבעיה:
מזכירה בשם רחל קורן התייחסה והתנהגה באופן שאינו הולם עובד ציבור.
העובדת גרמה למהומה רבה בסניף, ביזתה והשפילה, לעיני כל הנוכחים.
"לחגיגה" הזו הצטרפה מי שאמורה היתה להרגיע, גב' סוזי, אחראית המחלקה. גרמו לי לצאת מקופת חולים מאוד מרוגזת ומאוד כעוסה.
יש לציין כי כל המהומה פרצה, בעקבות זעמה של העובדת, על כך שקמתי לפנות אליה לקבלת שירות, שבגינו הגעתי לסניף. העובדת מצאה לנכון להטיח בי: "אולי תחכי רגע... רק הגעתי". נאמר בטון בוטה, מעליב, והמוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות של שתי העובדות. (רחל קורן וסוזי). פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן יניב - ממונה על פניות הציבור, מחוז חיפה שם ותפקיד:
תשובה תימסר למטופל ישירות תגובה:
תשובה תימסר למטופל ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה