פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לציבור לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אלקנה כתובת:
מרפאה באלקנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שעות הקבלה המפורסמות באתר לקופ"ח כללית אלקנה ביום א הן:0745-1300
בדלת הכניסה למרפאה:0745-1200
בפועל-הופעתי במרפאה לקבלת חיסון.אך האחות כבר לא נכחה במרפאה ובמזכירות מסרו לי כי הלכה וכל זאת מבלי שיהיה מי שיאות למלא את מקומה בשירות הציבור לביצוע החיסון.נראה לי שיש בכך זלזול בציבור ובאי התייחסות נאותה לצרכיו ויש לתקן זאת מיידית.
בברכה
צדוק ********
בזבוז זמן סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
רונית אדמון מנהלת סיעוד שם ותפקיד:
שלום רב
בתאריך זה אחות המרפאה הייתה בחופשה שנתית. בכדי לתת מענה ללקוחות המרפאה ביום זה בלקיחת בדיקות הדם וטיפול בלקוחות הגיעה אחות ממרפאה סמוכה כיוון שהאחות המחליפה נדרשה להגיע למרפאה אחרת. האחות לקחה בדיקות דם ואף טיפלה בלקוחות עד לשעה 1130
כמו כן ביום א' המרפאה פתוחה גם בשעות הערב בין 16-20. כך שאם נדרש טיפול באותו יום ניתן לקבלו אחה"צ. בשיחה עם המטופל ביקש לקבל חיסון לפני נסיעה לחול ופנה למשרד שם היה גם מחליף למזכירה שבד"כ מציעה פתרונות נוספים כמו הדרכה היכן מקבלים חיסון לפני נסיעה לחול, כניסה לקבלת טיפול אצל רופא מטפל או אחות טיפת חלב או הגעה באותו יום בשעות אחה"צ בין השעות 16-20.
בנוסף במקרה של צורך בטיפול עי אחות ניתן להפנות למרפאות סמוכות. התנצלתי בפני הלקוח שהגיע ולא קיבל מענה לשביעות רצונו, הוא מבחינתו הדגיש שבד"כ מאוד מרוצה מהשירות במרפאה. לציין שאנו מקפידים לעדכן את יומן השירות באינטרנט לכן ממליצה לבדוק לפני הגעה לקבלת טיפול. נשמח לעמוד לשירותו בעתיד
תגובה:
איוש אחות מחליפה לכל שעות העבודה.
הדרכת מחליפים במשרד לנסות למצוא פתרון ללקוחות לשביעות רצונם.
התייעצות עם צוות המרפאה שנמצא או עם אחות מרפאה סמוכה.
עדכון יומן שירות ולוח מודעות מרפאתי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה