פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיסוי משקפי ראייה לילד - כללית מושלם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/1/18 הגעתי ל"אופטיקה עיניים" ברמת גן לעשות משקפיים לבננו בן ה-5.5 בהוראת רופא עיניים.
בחנות האופטיקה היו שלטים רבים (לפחות 3 שתלויים ברחבי החנות) שמאשרים זאת. מצ"ב צילומים שלהם. ניתן לראות שרשום בהם שהכיסוי ללקוחות כללית מושלם ופלטינום (כלומר - גם וגם).
לילד שלנו ביטוח של כללית מושלם כבר מלידתו.
רק בקופה בזמן התשלום גילינו שהמערכת לא מקבלת את כרטיס המושלם של הילד ונאלצנו לשלם מחיר מלא עבור המשקפיים. שילמנו 700 ש"ח במקום 100 ש"ח (!)
יצרנו קשר עם שירות לקוחות (מנהלת בשם גלית) שלא הצליחה לעזור לנו. בתחילה ניסתה לשכנע אותי שאני לא קוראת נכון את השלט אך משהבינה שאני פירסומאית ומתמצאת בהערות משפטיות - היא הודתה בחצי פה שיש פה טעות בשלטים והציעה שאפנה למחלקה המשפטית ואבקש מהם אישור להנחה.
הפנייה אליהם נענתה בסירוב ללא שום פירוט. כנראה שלמחלקה המשפטית אין שום רצון לקחת אחריות על ההערות המשפטיות השגויות והמטעות של עצמה.
משראיתי שאין אפשרות לקבל מענה הגיוני מהקופה - פונה אליכם.
מעבר לכיסוי האישי של המשקפיים של הילד שלי (שלפי חוק אמור להינתן), אני דורשת להסיר את השילוט המטעה.
כספי סוג הנזק :
החזר של 600 ש"ח עבור המשקפיים של הילד והסרת השילוט המטעה. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה