פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מתן שרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרפאת ירושלמי בבלי כתובת:
תיאור הבעיה:
התעוררתי הבוקר חולה. התקשרתי לסניף קופת החולים שלי בבבלי (מרפאת ירושלמי). במשך כשעתיים איש לא ענה באף אחד מהטלפונים. מכיוון שאני עובדת, החלטתי לנסוע לעבודה ולהמשיך לנסות ולתפוס אותם בטלפון על מנת להזמין תור לרופא. הרי המשמעות של להגיע לקופ"ח ללא תור היא המתנה ארוכה מאד עד לכניסה לרופא. לאחר נסיונות חוזרים ונשנים התקשרתי למוקד השרות של קופת חולים שם נמסר לי כי יש חוסר בכוח אדם במרפאה ולכן הם לא עונים היום לטלפול. בעיני זו תשובה לא הגיונית לחלוטין!!! אני משלמת כל חודש עבור ביטוח מושלם ומשלמת עבור ביטוח בריאות. ופעם אחת כשאני באמת צריכה את קופת חולים- אין אף אחד בצד השני!!! הנציגה המוקד אמרה לי שצר לה אבל אין לה איך לעזור לי (יש לציין שהיא היתה מאד נחמדה). לבסוף נאמר לי שאני מוזמנת לפנות לפניות הציבור. איך גוף כמו קופ"ח כללית מרשה לעצמו לפרסם בראוותנות כזו את שרותיו בזמן שלקוחה חולה לא יכולה לקבל אפילו מענה טלפוני על מנת להזמין תור אצל רופא המשפחה שלה?!! מדוע המוקד הטלפוני הראשי אינו יכול לתמוך בבעיה מסוג זה ולקבוע לי תור אצל רופא המשפחה שלי, כשם שקובעים לי תור לרופא מומחה? אני מתכוונת לעבור לקופת חולים אחרת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן מענה טלפוני סדיר ללקוחות הנדרשים להזמין תור. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה על פניות ציבור מ שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה, ואופן המענה ללקוחה היה טלפוני. תגובה:
טיפול בנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה