פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קביעת תורים לצילומי אולטרסאונד נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/11/05 צלצלתי למוקד קביעת תורים של קופת חולים כללית במטרה לקבוע תור לאולטרסאונד פרקי ירכיים לבני הפעוט שבן 7 שבועות (בהתאם להפניית הרופא וכמקובל לגיל זה). הפקידה הודיעה לי שבאזור שבו אני גרה (יבנה), אני יכולה לגשת למרפאת "רמז" ברחובות או למרפאה ברמלה.
גם לרחובות וגם לרמלה עליי לתאם מול המרפאה ולא דרך המוקד (אז בשביל מה יש מוקד ובשביל מה אנחנו מבזבזים את זמנינו וכספינו בפניה למוקד זה).
בכל אופן, פניתי למרפאת רמז ברחובות והתשובה שנמסרה לי היתה "שלחי בפקס את ההזמנה ואנו נשלח לך זימון בדואר... הזימון לא יהיה לפני אמצע ינואר כי אין תורים...."). הייתי בשוק שעליי לחכות מעל לחודשיים לצילום פרקי ירכיים של בני והחלטתי לצלצל לרמלה (למרות שאין לי מושג היכן המרפאה ואיני מכירה את רמלה או איך להגיע לעיר זו). כאשר צלצלתי לרמלה, נתבשרתי שהרופא בחו"ל ועדיין לא חזר ואין להם כרגע מקומות, "תשאירי שם וטלפון ושיהיו לנו תאריכים נוספים ניצור עימך קשר - עדיין לא ידוע מתי יהיו עוד תאריכים וכרגע היומן מלא".
כאשר פניתי שוב למוקד זועמת וכועסת וביקשתי לדבר עם גורם אחראי קיבלתי תשובה מהאחראית שאני ייגש למרפאה אליה אני שייכת (מרפאת הדקל) ויסביר להם את הבעיה וכך אולי הם יאשרו לי לגשת למחוז אחר.....
תשובה זו קוממה אותי מכיוון שאיני חושבת שתפקידי הוא לשכנע את המרפאה שלי עבור שירות שלו אני זכאית.

אם לקופת חולים כללית אין מספיק רופאים - שיוסיפו שעות עבודה או שיאפשרו לי לגשת למחז אחר בלי בעיה (ביקשתי לגשת לראשון או בת ים אך איני שייכת אליהם).
בהמשך השיחה הופניתי לתלונות הציבור שהבטיחו לחזור אליי עם תשובה (ועדיין לא חזרו).
בנתיים לבני אין תור לאולטרסאונד ואני עדיין ממתינה.....
מן הראוי לאמר שחברתי שנמצאת בקופת חולים מכבי קיבלה תור תוך פחות משבוע.....
אודה לבדיקתכם והתיחסות הנוגעים בדבר.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
להפנותי למחוז קרוב אחר או שימצאו פתרון אם אין להם פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה