פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל לזקנים חולים ונזקקים של קופת חולים כללית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחל עוז 15 יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי הגעתי לקופת חולים גבעת עליה ביפו על מנת לקבל תרופה שאבי נזקק לה. נאלצתי לחכות לתורי במשך שעתיים וחצי, ובמהלך הזמן הזה התברר לי כי המצב הזה הוא יום יומי. בבית-המרקחת פעלו שתי עמדות בלבד במקום ארבע. בימי שלישי בית-המרקחת אמור לפעול עד שלוש ברציפות אולם הרוקחים באופן קבוע מקיימים ישיבה משעה אחת עד שתים.בתאריכים 26/27/28.10 בית המרקחת היה סגור מאחר ומנהלו חלה. במהלך הזמן ששהיתי שם התבררה לי מידת הסבל הקבועה של האנשים ולכן החתמתי אנשים ושלחתי מכתב לתלונות הציבור בקופת חולים כללית אולם עד כה לא קיבלתי תשובה. לטיפולכם. תודה.

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
ישראלה נהיר ממונה על פ שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו טרם פניתה אליכם, ועל כן נענתה על ידינו ישירות. תגובה:
הפניה טופלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה