פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול חמור בלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סניף ארמון הנציב ירושליים כתובת:
תיאור הבעיה:
סבתי (אסתר כהן) עברה דירה וביקשה לעבור לטיפול בסניף הקרוב למשכנה החדש. אציין שמצב בריאותה אינו שפיר, גילה:88 והיא מוגבלת ניידות (כיסא גלגלים) וכן מטופלת ע"י עובדת זרה. זמן מה לאחר המעבר התאשפזה סבתי בבי"ח ובשיחרורה, ביקשה (באמצעות אימי) להעביר את התיק שלה לסניף זה (ארמון נציב). ונתקלה בסירוב (אולי עקב גילה? מצבה הבריאותי הירוד?). לאחר מסע שיכנועים מפרך "הסכימו" לבצע את התהליך אך ע"מ לקבל תרופות, ע"פ הוראת ביה"ח חייבו (בצדק?) שיחה עם רופאה (ד"ר לריסה), שלא הסכימה לקבל את אימי ללא תור. כאן המקום לציין שסבתי זקוקה לתרופות אילו בדחיפות והן בהוראת בי"הח ורופא מטפל קודם, שכן זה עניין של חיים ומוות (תרופות לדם וללב) לאחר מסע שכנועים נוסף הסכימה הרופאה, ד"ר לריסה, לקבל את אימי "אך רק בסוף היום" ואימי נאלצה לחכות כ 3 שע' כי אמרו לה, שסוגרים את השערים ולא יאפשרו את כניסתה אח"כ.
האם זו הדרך להתנהג ללקוח? ובפרט לדור שהקים את המדינה שלנו?
לאן הגענו?
עלבון סוג הנזק :
טיפול נאות ושווה לכל נפש! תגובת הרופאה. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה