פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה ויחס מזלזל מצד הרופא! נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
קופת חולים כללית כרמיאל,סניף חבצלת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני החגים. בחודש ספטמבר הגעתי לכללית כרמיאל סניף חבצלת (זהו הסניף בוא אני מטופלת) לבדיקות דם, שם דיברתי עם האחות ואמרתי לה שאני עובדת ושאני יוכל להגיעה פעם בשבוע,(יום שני) בשעה 17:50. האחות פנתה לרופא: ד'ר חסון גמאל, כדי לשאול אותו אם זה בסדר שאני יגיעה בשעה כה מאוחרת ו הרופא ד'ר חסון גמאל השיב בחיוב ואמר שלא תיהיה עם זה שום בעיה, כל עוד אני יגיע לקופת החולים לפני 18:00. אחרי החגים הגעתי לקופת חולים שבא אני מטופלת בשעה 17:50כמו שניקבע בכדי לקבל את הטיפול התרופתי שלי חיקיתי בטור להערכתי בסביבות החצי שעה ואז יצאה האחות ואמרה שכבר ממש מאוחר ושאין מה לעשות ושהיא לא תקבל אותי, אז אמרתי לה שהרופא יודעה ושאחות אחרת דיברה איתו ושהוא אמר שאין שום בעיה. האחות ניגשה אל הרופא ד'ר חסון גמאל, כדי לקבל ממנו אישור לקבל אותי לשמע דברי האחות הרופא אמר שאין מה לעשות ושאני אשמה ושהייתי צריכה להגיעה לפחות חצי שעה לפני הזמן מלבד זאת ד''ר גמאל דיבר בטון מזלזל ומגעיל שאינני מבינה באיזו ככות בכלל הוא דיבר כך בכל זאת אני הלקוחה ומגיעה לי שיתנהגו אליי כמו שצריך בכבוד.
אני ממש לא רועה בעין יפה את היחס של הרופא הלעגני ד'ר חסון גמאל ועוד יותר אני לא רואה בעין יפה את העיניין שלא קיבלתי את הטיפול התרופתי שלי כאשר ידוע שעל פי החוק גם אם הגעתי לקופת חולים ולקחתי מ'ס גם אם זה ב-17:59 זכותי וחובתו של הגורם המטפל (במיקרה שלי זו האחות) לקבל אותי ולתת לי את הטיפול המגיעה לי!!!
לא קיבלתי את הטיפול הטרופתי הנחוץ לי סוג הנזק :
יחס הולם ולא מזלזל למטופלים, מציאת פיתרון לגיטימי לבעיה שלי. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
מירית - פניות הציבור חיפה שם ותפקיד:
תשובה תישלח ללקוח בכתב תגובה:
תשובה תישלח ללקוח בכתב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה