פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל לחולים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נווה שרת כתובת:
תיאור הבעיה:
מנהלת מרפאה, דוקטור גופמן מתייחסת באופן מזלזל מאוד, מסרבת לקבל חולים דחופים, מספר פעמים שראיתי את הפקידות חסרות אונים מול קשישים שמבקשים להתקבל כי אינם חשים בטוב והרופאה מתעקשת שיבואו בעוד ארבעה ימים!! האוירה במרפאה מאוד לא נעימה פרט לאחיות שמאוד נחמדות ויעילות אך לא מסוגלות לעזור לאור הניהול הנוקשה. נראה שהמנהלת שכחה שמדובר באנשים חולים שלא באים לבלות ומן הסתם לעיתים חולים לא בהתאם ללו'ז שלה...
גם חולים שבאים בזמן וע'פ התור זוכים ליחס קר ומנוכר על סף חוסר אחריות, מאז שאני מטופל שלה אף פעםלא ערכה בדיקה פיזית, לא קמה מהכסא, מקסימום שולחת לבדיקות דם. אולי שווה לערוך ביקור - פיקוח במרפאות?? אולי לערוך משוב, סקר. אני לא לבד, שווה בדיקה.
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
רחל שניידר, ממונה על פניות הציבור, מחוז תל אביב יפו שם ותפקיד:
שלום רב, צר לנו על אי שביעות רצונך ואנו מודים לך על שהסבת את תשומת ליבנו לנושא. פרטי הדברים הועברו אל הגורמים המוסמכים במחוז. יחד עם זאת נציין כי על פי התיעוד המוחשב בשנתיים האחרונות התקבלו על ד"ר גופמן מכתבי הערכה בלבד. כן נבהיר כי נשלח לבדיקה כל מקרה ובלבד שיועבר אלינו מידע מפורט. תגובה:
בגוף התגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה