פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר וזלזול בלקוח וחוסר מקצועיות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02.11.12 ביקרתי אצל דר' גליזרוב (אורולוג) בקניון החדש בכרמיאל.
מייד עם הגעתי אליו שמתי לב שאינו מתייחס אליי ולא מקשיב לי ולכן ביקשתי ממנו שיקשיב לי והוא בתגובה ענה "אם אני לא בסדר בשבילך אתה מוזמן ללכת לרופא אחר.
ששאלתי לשמו הפרטי - ענה "בשבילך כל הזמן "דר' גליזרוב.."והמשיך להדפיס במחשב.
בנוסף - על פי הנחיות פניתי לקבל הנחיות לגבי טיפול שעוסק בתחומו שעליי לעבור ענה שאינו יודע ושעליי לפנות לרופא המשפחה שלי. בנוסף אינו ידע אילו תרופות עליי לקחת. שאלתי אותו אם אוכל ללכת לרופא המשפחה שלי על מנת לברר על איזה כדורים אני צריך לקחת ולאחר מכן אכנס להגיד לו (התכוונתי שבנתיים אחרים יכנסו עד שאחזור מהרופא שלי ושתיהיה לי תשובה אכנס בין התורים) הוא ענה לי בתגובה "אתה תמתין עד שכל התורים יעברו ואז תכנס אליי שוב"
מאוד נפגעתי מהשירות, אני לקוח וותיק מאוד שלכם, לקוח פלטינום אני וכל משפחתי.
דר גלזירוב היה מאוד בוטה, לא שירותי, חסר רגישות וחוסר מקצועיות.
לידעתכם וטיפולכם.

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן יניב - ממונה על פניות הציבור חיפה שם ותפקיד:
יועבר לבדיקה מול הגורמים האחראיים תגובה:
תשובה תימסר ללקוח בכתב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה