פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רופאים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני מטופלת אצל ד"ר אפרת באלאס במרפאה בכפר סבא. רופאה מדהימה אני חייבת לציין. נבדקתי אצלה לפני 3 חודשים ורציתי לעשות הלבנת שיניים. הד"ר הסכימה לעשות את ההלבנה. מכיוון שאני גרה בנתניה בשנתיים האחרונות והלכתי אליה במיוחד לבדיקה הכללית של השיניים שלי החלטתי לעבור את ההלבנה בנתניה כי הבנתי שצריך לחזור מס פעמים ומפאת המרחק החלטתי לעשות את ההלבנה בנתניה.הגעתי למרפאה בנתניה, הסברתי להם שכבר עברתי בדיקה והתיק שלי נמצא בכפר סבא. הפנו אותי לד"ר שעדיף שלא אציין בשמו ופתחו לי תיק חדש. הד"ר הסכים לבצע את ההלבנה. ההלבנה המדוברת היא הלבנה בסד עם מזרקים. הד"ר הפנה אותי ללכת לקנות מזרקים באופן עצמאי אצל מישהו שהוא מכיר ולעשות אצלו במרפאתו הפרטית את ההלבנה. ושזה יצא לי כמובן זול יותר מלעשות את ההלבנה בכללית. כמובן שלא הסכמתי ויצאתי מהמרפאה. עכשיו אינני יכולה לסמוך על אותו ד"ר וביקשתי לעבור לרופא אחר. דיברתי וביקשתי כ"כ הרבה פעמים לעבור רופא בסה"כ לעבור לרופא אחר באותו סניף בנתניה אך ללא הועיל . כל מי שדיברתי איתו בסניף נתניה לא הסכים להעביר אותי בטענה המוזרה שאותו ד"ר הוא המומחה היחיד להלבנה. הרי זו שטות אחת גדולה מכיוון שכל רופא עושה הלבנת שיניים. החלטתי לכתוב לשירות הלקוחות של כללית סמייל באתר שלהם. את המכתב הראשון כתבתי לפני חודשיים. הם התקשרו אליי ואמרו שתוך שבוע אקבל תשובה. אחרי חודש כתבתילהם שוב . התקשרו שוב לפני 3 שבועות ואמרו שוב שזה יקח גג שבוע. חלפו כאמור 3 שבועות ועוד לא קיבלתי תשובה. כתבתי כמה וכמה פעמים שאני מעוניינת לעבור את טיפול ההלבנה וכי רציתי לעבור אותו לפני 3 חודשם פשוט בגלל המקרה שקרה בגלל אותו רופא ובגלל שלא רוצים להעביר אותי לרופא אחר העניין מתעכב. אני צריכה את הטיפול הזה בשביל חתונה. ולאף אחד לא אכפת. אני לקוחה נאמנה של כללית למעלה מ20 שנים ולא מגיע לי יחס שכזה. או יותר נכון חוסר יחס. אם ככה נראה שירות הלקוחות של כללית אני לא מופתעת מאותו רופא שהם מעסיקים. כ"כ הרבה פעמים אני פונה ואף אחד לא מגיב. מה עליי לעשות ?
נא להתקשר לטלפון שכתבתי ואך ורק אליו מכיוון שעברתי דירה והטלפון שכתוב בכללית אינו מעודכן.
שיודיעו לי כבר מה עליי לעשות ושיפתרו לי את הבעיה שמתעכבת כבר למעלה מחודשיים. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה