פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב חברת נטלי וביקור רופא לשלוח רופא בזמן מבצע עמוד ענןb נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום חמישי החל משעה 22:00 ועד ליום שישי 08:00, בזמן מבצע "עמוד ענן", ניסיתי להזמין רופא לביקור בית עבור ביתי התינוקת (10 חודשים), לצערי כשנשאלתי היכן אני גרה, והשבתי במושב ליד קריית מלאכי, המרכזנית שענתה לי פנתה לברר ואז
קיבלתי תירוצים שונים מדוע לא יגיע רופר לביקור בית, כמו: אין רופא, זה יקח עד הלילה. גם כשהשבתי שאני אמתין ושישלחו רופא נאמר לי שזה לא ניתן והשיחה הסתיימה.
עצוב שבימים קשים אלו שעברנו, רופאים לא היו מוכנים להגיע לאיזור, מדובר בשירות חיוני ולא מותרות בתקופה זו.
בייחוד חברת נטלי שמטפלת בבנותי בביה"ס, ושזכתה במכרז.
אודה לכם על התייחסות לתלונה זו

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור כללית מושלם שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להתנצל על השתלשלות האירועים ובאם גב' אלוני קיבלה רושם מוטעה מתוכנית "כללית מושלם". מטרתנו הראשונה הינה לקוחות מרוצים ואנו עושים כל שביכולתנו על מנת להשיג מטרתנו זו.
יש לציין כי בתקופת מבצע "עמוד ענן" אכן היו מצבים בהם לא תמיד ניתן היה להסתובב ברכבים ולספק את השרות לאור המצב הבטחוני.
הפניה הועברה לבירור ובדיקה של הגורמים הניהוליים הרלוונטיים אל מול נותן השירות.
יצרו קשר טלפוני עם גב' אלוני ונמסר לה שבתקופת המבצע בעזה "נטלי" סיפקה שירות בהתאם להערכות מצב ולעדכונים יומיומיים. התנצלו בפני גב' אלוני על כך שלא הצליחו לספק את השירות ונציגת השירות ששוחחה עמה קיבלה משוב בנושא של התנהלות השיחה.
אנו תקווה כי המשך הקשר בין גב' אלוני ובין "כללית מושלם" יהיה לשביעות רצונה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה