פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח ליאומי ביקש התיק שלי מלפני 3 חודשים ועדייןצ לא מטפלים בו נושא התלונה:
נאסר  בלאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ארצי כתובת:
המעיין נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 7/2012 היה לי פגיעת עבודה
השלמתי את כל המסמכים ושלחתי בחודש 10 2012 את כל המסמכים לביטוח לאומי
לפני שבוע התקשרתי לביטוח לאומי לברר על התיק הזה ולמה אין תשובות
אמרו ששלחו לקופת חולים כללית סניף המעיין בנצרת בחודש פברואר 2013 שישלחו להם את התיק לבדיקה ועד עכשיו לא שלחו להם שום דבר.
אני דיברתי עם הנהלה של קופת חולים וכל יום שולחים אותי לאחרי משלהם יום אומרים פרידה היא אחראית אחר כך אומרים שרנא היא האחראית ותבר איתה מחר
כבר 5 ימים אומרים אותו תשובה איןם אחראי תדבר למחר
מה לעשות .
אנינראה שנפלתי בין הרגליים
למה לא עושים תזכורת ולפי תזכורת זאת חוזרים אליי
למה לחכות כל כך כדי שיתנו מענה
למה הזלזול הזה בתשובות
אני כבר 4 חודשים בקושי ממשיך את חיי בגלל שעדיין לא קיבלתי שום דבר מביטוח לאומי
אני בסך הכל עובד
מחעה לסוף החודש עד שאקבל את המשכורת
למה מזלזלים כך
3 חודשים ואין תיק
למה כל כך מזלזלים בעובד שבקושי מתפרנס במצב קשה זה
נא לחזור בתשובות אליי
054-6651056
כספי סוג הנזק :
למה לא עושים ומעבירים את התיק דרך האינטרנט פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה