פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות רפואית של חב' ככלית סמייל סניף שוהם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שד' עמק איילון 30 שהם כתובת:
שוהם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בהתאם להתנהלות שלי מול מרפאת שיניים כללית בסניף ראש העין הורו לי לכתוב מכתב ולספר את המקרה:

בתחילת חודש ספטמבר 2012 התחלתי טיפולי שיניים בניסף מרפאת שיניים בשוהם וזאת מאחר ואני גר בתל אביב ומשפחתי גרה בשוהם ולכן היה נראה לי נכון לקבל טיפול בשוהם.
בהגעתי למרפאה קיבלתי טיפול אצל ד"ר ליאור יניב אשר ביצע לי צילום שיניים רגיל במרפאה(ולא צילום פנורמי כמו שבדיעבד התגלה לי שהיה חייב לעשות כדי שיובל לעשות אבחנה מקצועית).לאחר שיחה קצרה עימי אשר הסביר לי מה רואים בצילום,נוסף לכך, הסביר לי ד"ר ליאור יניב כי ישנם 2 שיניים אשר דרוש טיפול מעמיק יותר (שן 36 בצד שמאל למטה ושן נוספת באותו אזור בצד השני בפה) וכי ישנם מס' סתימות.
לאור שיקול כלכלי ובהתיעצות עם ד"ר ליאור יניב הוחלט לבצע טיפול בשן 36 ולטפל בסתימות והוחלט כי כאשר אסיים את תקופת ההמתנה הנדרשת בין מעבר בין לקוח רגיל לפלטיניום אתחיל טיפול בשן הנוספת כפי שציינתי מעלה.

מהיום הראשון האבחנה של ד"ר ליאור יניב באשר לשן 36 הייתה כי ניתן להציל את השן ומשכך יש לבצע מס' פעולות הכרוכות בעלויות רבות.
חשוב להבהיר ולציין כי ד"ר ליאור יניב הבהיר לי בצורה מפורשת כי ניתן להציל את השן וכי נעשה את מירב המאמצים על מנת לטפל בה.
משכך,מתחילת חודש ספטמבר 2012 ועד סוף חודש ינואר 2013 בוצעו מס' טיפולים בשן 36 כאשר כל טיפול כרוך בהגעה שלי מתל אביב למרפטה בשוהם וחזור לתל אביב (נסיעה של חצי שעה ולעיתים אף יותר ע"פ העומסים) ובהמתנה במרפאה.

למעשה בוצעו מס' רב של פגישות ובמהלכם בוצעו הטיפולים רבים שבדיעבד היו מיותרים ולא מקצועיים!

כמו כן, ראוי לציין כי במהלך התקופה המצויינת בחודש נומבר 2012 פניתי לד"ר ליאור יניב מאחר ושן מס' 36 אשר הייתה שבורה החלה להתנדנד כאשר רק החלק הפנימי מתנדנד, האבחנה של ד"ר ליאור יניב הייתה כי יש למשוך את השן החוצה- משכך ועקב פעילות רשלנית של ד"ר ליאור יניב רק חלק מהשן נמשכה וחלק נשאר – דבר אשר הוביל לניתוח של הארכת כותרת אשר עלותה גבוהה מאוד וכתוצאה מכך הייתי יומיים מושבת עם כאבי תופת!!!
לא רק זאת,נראה כי הטעויות במרפאת שוהם אינן דבר שכיח וזאת מאחר שפעמיים הונחתי להגיעה למרפאה וזאת מאחר ובפעם הראשונה ד"ר סאמט רובינשטין נעמה הרדימה אותי וניסתה למשוך את השן שלי החוצה כשלמעשה חשבה שמדובר בסתימה ולא היה מדובר בכך!!!

כמו כן, חשוב אף להוסיף כי בוצעו לי מס' פעמים סתימות זמניות אשר נפלו לי באמצע היום עבודה- דבר אשר הוביל לנסיעה נוספת שלי למרפאה!



בסוף חודש ינואר כאשר אני עדיין לא מבין את הסיטואציה בצורה הנכונה ואני בטוח שהכל נעשה בצורה הנכונה ע"י רופאי מרפאת שוהם החלטתי כי משיקול תועלתני אני אעביר את הטיפול למרפאת השיניים כללית בראש העין וזאת מאחר ואני עובד בפארק אפק הצמוד לראש העין.

מרגע זה החל הליך ארוך ומייגע מצד מרפאת שוהם של העברת התיק- חשוב להביר כי מעל חודש וחצי עד שהתיק עבר משוהם לראש העין ורק לאחר התערבות של המזכירות בראש העין הנושא זורז.
בטיפול הראשון שלי במרפאת ראש העין הוסבר לי ע"י הרופא כי הטיפול בשן 36 לא היה נכון
ולמעשה זו הפעם ה-1 שהוסבר לי כי אין אפשרות להציל את השן וכי מעולם לא הייתה אפשרות להציל את השן!!!

באותו רגע חשכו עיניי ונפל לי האסימון כי במהלך חודשים ביזבזתי זמן יקר של נסיעות,טיפולים והמתנה לחינם וכי שילמתי סכומים גבוהים מאוד עבור טיפולים שלא היה בהם כל צורך!!!

באותו היום ביקשתי להיפגש לבדיקה עם מנהל מרפאת ראש העין ונקבע לי פגישה ביום 29/04/2013.
בתאריך 29/04/2013 נפגשתי עם מנהל המרפאה ד"ר שגיא פכטר אשר נדהם מהטיפול הרשלני והאבחנה השגוייה של ד"ר יניב ליאור וזאת מאחר ולטענתו כל הפעולות שבוצעו בן 36 הינם שגויות וכי מראש לא היה יכולת להציל את השן וכי אף הפעולות שבוצעו היו ברמה נמוכה מבחינה מקצועית.
לא רק זאת, באותו מעמד אף נדהם ד"ר שגיא פכטר בהבנתו כי הצילומים שבוצעו לי במרפאת שוהם לא היו מספיקים על מנת לבצע אבחנה רצינית ומקצועית ולכן נשלחתי לבצע צילומים פנורמים של 16 צילומים!!!.
ראוי לציין כי לאחר הצילום הפנורמי שעלה לי 90 ₪ הובהר לד"ר שגיא פכטר כי אבחנתו נכונה וכי מה שבוצע במרפאת שוהם הינו סיפור ארוך של רשלנות רפואית,חובבנות וזילזול בלקוח ובכספו!!!

נכון להיום לאחר מס' שיחות מול מרפאת ראש העין הליקויים בכל ההליך הינם במרפאת שוהם:
1. לא הנחו אותי לבצע את הצילומים הנדרשים(בין היתר צילום פנורמי) על מנת לבצע אבחנה מקצועית.
2. לא בוצע בדיקה נוספת של רופא על מנת לקבל אבחנה מסודרת.
3. הטיפול בשן 36 היה חובבני ולא מקצועי.
4. עקב טיפול לא מקצועי נדרשתי להגיע מס' פעמים למרפאה על מנת שיחברו לי שוב את הסתימה הזמנית
5. השחזת השן בצורה לא תקינה ולא מקצועית.
6. זימנו אותי פעמיים לניתו הארכת כותרת בטעות וזאת לאחר שבפעם הראשונה הרופאה ניסתה למשוך לי את השן בכוח כשחשבה שמדובר בסתימה ולמעשה היה מדובר בשן שלי.
7. המעבר של התיק שלי משוהם לראש ארך זמן רב מהצפוי עקב זלזול בלקוח.

נכון להיום אני לא יכול להמשיך את הטיפול בשיניים שלי עקב חוסר אמון במרפאה השיניים כלכלית וזאת עד למתן תשובה סופית מה המרפאה מתכוונת לעשות, שן 36 מנוסרת ואינה ניראת בצורה נורמלית לעין, אני צריך להתחיל סדרת טיפולים ארוכה בשן 36 וכו'...

חשוב לציין כי פניתי בפקס ובטלפון לפניות הציבור של כללית והובטח לי תשובה עד 14 ימי עסקים, לאחר 14 ימי עסקים שלא ניתנה תשובה פניתי והוסבר לי כי הנושא בבדיקה וכי אקבל תשובה עד חודש מיום הפנייה.
לאחר חודש שוב פניתי ונאמר לי כי אין להם צפי והם לא יודעים מתי תהיה תשובה יתכן גם כי אפילו באוגוסט לא תהיה תשובה !!! כלומר מעל 3 חודשים!!!!!

אני מבקש את הדברים הבאים:
• החזר על כל אגורה ששילמתי שלא בצורך עבור שן 36 וזה כולל את כל הפעולות שבוצעו לי בשן36!!!
• הנחה משמעותית בטיפול הנדרש בשן 36 וזאת עקב כך שאני נדרש להפסיד ימי עבודה, נסיעות, דלק וזמן נוסף אשר כבר שילמתי והפסדתי!
• פיצוי עבור עוגמת נפש, טרטור, הבטחות חוזרות ונשנות של מוקד פניות הציבור של חברת כללית שלא עונים לטלפון וכשעונים מבטיחים חזרה עד השעה 15:00 כשלמעשה אף אחד לא חוזר.(אפילו נציגים של כללית שהיו איתי על הקו אמרו שלא ניתן להשיג אותם).
• החזר עבור הפסד שעות עבודה, נסיעות והפרשי ריבית והצמדה מיום התשלום הראשון.

להלן פירוט החיובים אשר אני מבקש החזר(יש לציין כי מדובר ברשימה חלקית וישנם חיובים נוספים):
1. טיפול שורש- 607 ₪
2. מבנה – 383 ש"ח
3. כתר א'קריל- 270 ש"ח
4. ניתוח הארכת כותרת- 885 ש"ח
5. שחזור 4 משטחים- 1,981 ₪
6. צילום פנורמי- 90 ₪
7. שחזור 2 משטחים-283 ₪
8. שחזור 3 משטחים- 186 ₪

סה"כ- 4,595 ₪ כולל מע"מ.

כמו כן, במידה וזה לא יבוצע אבקש לבטל את יתרת התשלומים הנותרים לי וזאת מאחר ואני ביתרת זכות אצלכם ולאחר ששילמתי את כל הסכום שדרשת עבור הטיפולים ואף אגיש תביעה משפטית ושם אתבע את מרפאת כללית ואת כל הרופאים במרפאת שוהם באופן אישי עבור זלזול ורשלנות מקצועית.

כמו כן, יש לציין כי אני אדרוש פיצוי גבוה מאוד עבור ההוצאות שלי שכבר שילמתי ופיצוי גבוה אף יותר עבור עוגמת נפש ותלונה כנגד המרפאה+ הרופאים בגין רשלנות רפואית.


רשלנות רפואית סוג הנזק :
השבת הכסף ששולם , פיצוי עבור שעות עבודה\נסיעות ופיצוי עבור עוגמת נפש ופגיעה בגוף פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה