פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה בטלפון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-שנה ביקשתי לבטל ביטוח משלים ופלאטינום. לאחר שיחה ארוכה וניסיונות רבים של הנציגה שלא לבטל את הביטוח הנציגה מסרה לי את מספר הפקס שאליו אני אמור לשלוח בקשה מנומקת בכתב שברצוני לבטל ביטוח. לאחר שהזברתי שהבקשה שלה לא מקובלת אלי ואין ביכולתי לשלוח פקס היא אמרה שאין בעיה אנחנו נבדוק מה עושים. הביטוח לא בוטל ופניתי שוב ואותו סיפור. לאחר כמה חודשים ביטלתי את הכרטיס אשראי ומאז הם מטרידים אותי ומתקשרים בתדירות גבוהה למרות שביקשתי במפורש לא להתקשר אלי ולהפסיק את כל היחסים ביננו לפעמים מתקשרים אלי 5-10 פעמים ביום כדי שאני יסדיר את התשלום והנציג שעונה לי לא יכול לבטל ובעביר אותי לקשרי לקוחות והסיפור חוזר. כמו כן נאמר לי ע"י אחד הנציגים שאני לא חייב לשלם והביטוח יתבטל לבד לאחר כמה חודשים אבל שוב אני מקבל שיחות טלפון מטרידות כמה פעמים ביום
הטרדה טלפונית,חוב סוג הנזק :
לבטל ביטוח לזכות על ההתקופה ששילמתי לאחר שביקשתי לבטל ולהפסיק להתקשר פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה