פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה של הרוקחת< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ברנדס חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני חברת קופת חולים כללית( מעל 50 שנה), אבל, אין לי ביטוח מושלם או כל ביטוח אחר..
משלמת בחודש מס בריאות דרך תלוש המשכורת בין 400 ל-500 ש"ח בחודש. ועכשיו לתלונה: הגעתי לבית המרקחת של הכללית בעיר מגורי וביקשתי לקנות תרופה (Nexium) עם מרשם מרופא כמובן. הרוקחת מעבירה את כרטיס הקופ"ח ורואה שאיני חברה במושלם (שזה כמובן רק ביטוח שבעקרון איני חייבת להיות מבוטחת). ואומרת לי שאני לא יכולה לקבל את התרופה בקופה כי אינני מבוטחת במושלם, ואז עניתי לה שאני מבינה, ואני מוכנה לשלם מחיר רגיל ללא ההנחה של המושלם והיא אמרה שלא ניתן למכור למי שלא מבוטח במושלם. מצפה לתשובה הגיונית. במידת הצורך ימסר שמה של הרוקחת!!!!! ברצוני לדעת למה לא מגיעות לי מלוא הזכויות שאני משלמת למס בריאות. תודה מראש
וכל יתר הנזקים שרשמתם סוג הנזק :
לקבל את מלוא הזכויות גם אם אין לי מושלם, כיוון שאני משלמת יותר מאלה שמבוטחים דרך המושלם פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה