פרטי התלונה

תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בתרופות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קופ"ח כללית אופקים כתובת:
תיאור הבעיה:
אמא שלי מקבלת כל חודש זריקות. החודש לאחר שכבר הוזמן שבועיים מראש - אני מגיעה לקבל -ואיין .מתקשרת לבית מרקחת השניה -אומרים לי שיש יופי אז אני יושבת ומחכה שעה - ואז מתברר שאין- פג התוקף . אני שוב
מתקשרת -מתברר כי את ההזמנה שלי נתנו לחולה אחר . ובשביל הזמנה חדשה צריך לחכות עוד שבוע . השאלה שלי למה אני צריכה לחכות הרבה זמן כדי לקבל תשובה שאין? איך יכול להיות שאני מזמינה ועדיין אין?(עדיין אומרים בטלפון שיש כאשר -מדובר בפג התוקף)

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה