|
|
|
|
|
|
חוסר בתרופות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
קופ"ח כללית אופקים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אמא שלי מקבלת כל חודש זריקות. החודש לאחר שכבר הוזמן שבועיים מראש - אני מגיעה לקבל -ואיין .מתקשרת לבית מרקחת השניה -אומרים לי שיש יופי אז אני יושבת ומחכה שעה - ואז מתברר שאין- פג התוקף . אני שוב
מתקשרת -מתברר כי את ההזמנה שלי נתנו לחולה אחר . ובשביל הזמנה חדשה צריך לחכות עוד שבוע . השאלה שלי למה אני צריכה לחכות הרבה זמן כדי לקבל תשובה שאין? איך יכול להיות שאני מזמינה ועדיין אין?(עדיין אומרים בטלפון שיש כאשר -מדובר בפג התוקף)
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|